Chapter 24

322 23 1
                                    

DANIEL POVS

" Bwo?! Michinseyo?! Whae whae! Jiyeon janji nak tunggu Jimin kan? Whae Jiyeon stuju untuk kawin dengan namja yang Jiyeon tak kenal! " Aku memegang tangan Jiyeon.

" Oppa...Jiyeon dah fikir masak2...Jiyeon akan kawin dengan anak kawan mama tu " Jiyeon tersenyum nipis.

" Saeng ah...jebalyo ania " Aku menggeleng perlahan.

" Gwenchanna,Jiyeon percayakan Eomma kali ni " Aku melepaskan satu keluhan berat.

" Arraseo...fighthing saeng! " Aku memeluk Jiyeon dengan erat.

~
JIYEON POVS

Walaupun nama dia sama macam Jimin.

Dia tetap bukan Park Jimin.

" Jiyeon dah siap? " Aunty kamu dah nak sampai ni? " Eomma tersenyum memandang aku.

Aku mengangguk perlahan.

Aku keluar dari bilik air di restoran tersebut dan duduk disebelah Eomma.

~

JIMIN POVS

Tak sangka...aku akan kawin dengan yeoja yang aku sendiri tak kenal.

" Jimin kajja...Diorang dah tunggu " Eomma tersenyum kearah aku dan aku hanya membalasnya dengan senyuman hambar.

Aku mengangguk dan berjalan masuk kedalam restorant yang Eomma bawa aku.

~

" Hey... Seulhan! " Eomma memeluk ahjumma yang bernama Seulhan itu.

Mukanya aku tatap lama.

Muka dia sama macam Eomma Jiyeon.

Muka sama kut.

Aku memandang kearah yeoja yang dari tadi hanya menundukkan wajahnya.

" Jimin, borak la dulu dengan anak Aunty nae? Kami nak pergi pesankan makanan " Aunty Seulhan tersenyum manis dan aku hanya mengangguk dan membalas senyumannya.

Eomma dan Aunty Seulhan meninggalkan aku dengan yeoja tersebut.

Perlahan lahan aku melabuhkan punggung dihadapannya.

" Annyeonghasayo " Aku menghulurkan tangan aku.

Perlahan lahan yeoja tadi mendongakkan wajahnya memandang aku.

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now