Chapter 64

269 13 3
                                    

JIMIN POVS

" Awak saya pening " Adu Jiyeon perlahan.

Hmm mabuk.

" Shhh saya ada dekat sini,dengan awak " Kepalanya aku tarik lembut dan sandarkan pada dada aku.

Perlahan lahan rambutnya aku usap dan skali skala aku cium.

" Park Jimin saya sayang awak " Bibirnya mengukir senyuman.

" Saya sayang jugak " Pipinya aku cubit.

" Tahu la sayang...sayang apa? Sayang saya atau Slutera tu hmph! " Bibirnya dicebikkan kedepan.

Seraya itu bibirnya aku cium sekilas.

" Park Jimin sayang awak " Hidungnya aku tarik.

" Lepas dah sampai Seoul nanti awak bawak saya jalan jalan dekat sungai Han eh? Dah lama kita tak date " Jiyeon tersengih menampakkan barisan giginya yang tersusun kemas.

" Yaaaaa nanti kita date,kita hug...kita sweet sweet and kita kiss nak nak? " Aku tersenyum nakal.

" Nak " Jawab Jiyeon ceria.

" Okay skrang tidur,sayang saya ni mesti penat kan? " Sempat Hidungya aku cuit.

" Sayang~ awak ada banyak sangat masalah skrang ni kan? " Tangan kecil Jiyeon mengusap pipi aku lembut.

Aku sekadar mengangguk.

" Tapi awak jangan risau tau...sebab saya ada dengan awak tau " Hidungnya digeselkan pada leher aku.

" Ya sayang...tapi jangan la buat macam ni " Eii bini aku ni nak suruh aku terkam aku dekat sini ke.

" Sayang goda Oppa eh? " Bisikku pada telinga kanannya.

" Yes... " Jawabnya dengan nada yang...
Aku sendiri tak tahan nak dengar.

" Sayang....nak mintak tolong boleh? " Soalku sambil bermain dengan rambutnya.

" Apa? " Jiyeon memandang aku.

" Moan untuk Oppa please? " Pintaku lalu mengusap pahanya.

" Oppa kita dalam flight ni...nanti sampai rumah lah eh " Jiyeon memegang tangan aku.

Tch jual mahal.

" Tak payah lah " Aku melepaskan pegangan aku pada paha Jiyeon.

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now