Multimedia Bukre ve diyor ki,
Satır arası yorum ve bol vote gelir mi ki ya?🤔
Bukre
Gecenin bir yarısı telefonuma gelen mesaj sesiyle kalkmadım tabi ki de, alarmla zor kalkıyorum bir de mesaj sesiyle nasıl uyanabilirim.
Evet maalesef ki uyuyamamıştım. Saat gecenin 1 i olmuştu. Bu sıra telefonuma gelen 2 mesaj sesiyle elime telefonu almıştım.
Yabancı ve Serkan yazan mesaj kutucuğuyla heyecanla tuş kilidini açtım.
Yabancı yazısını es geçip Serkan'ın mesajına girdim.
Serkan: Özür dilerim.
ardından bir mesaj daha
Serkan: Günlerdir bana neden böyle davrandığını merak edip durdum hep suçladım seni. O gün seni orada bıraktığım için kızdın değil mi bana?
Derin bir nefes aldım içime. Balkondaydım.
Mesaja görüldü atıp Yabancının mesajına girdim.
Yabancı: Ulan anladım sevmiyorsun da. Niye rüyalarıma girip bunu söyleyerek işkence ediyorsun?
Küçük bir tebessüm ettim.
Bukre: Rüyandaki Bukre yüzünden bana mı kızıyorsun yabancı :)
Mesaj direk görüldü oldu.
Yabancı: Gerçekteki Bukre de sevmiyor çünkü.
Yabancı: Ayrıca kızgın değil, kırgınım.
Yapma be yabancı!
Bukre: Seni sevmediğim için senden özür dileyemem!
Yabancı: Bu kadar acımasız olma be Bukre!
Gördüğüm mesajla kendimden nefret etmiştim.
Evet fazlasıyla acımasızca davranmıştım, ama asıl isteğimde buydu zaten.
Benden soğumasını istiyordum. Ben bir başkasından hoşlanırken -ki şu sıralar soğumaya başladım- onun beni severek acı çekmesini istemiyordum. Evet belki benden nefret edecekti ama nefret etmesi, acı çekmesinden iyiydi.
Ben bir insanın nefretini kaldırabilirdim. Daha önce ve hala çokça kaldırıyorum. Lakin ben bir insanın benim yüzümden acı çekmesini kaldıramazdım.
Bukre: Ben buyum. Kimse için değişemem!
Özür dilerim yabancı.
Yabancı
Gözlerimden dökülen yaşları umursamadan telefona baktım.
Yazı bulanıktı gözyaşlarımdan dolayı ama anlaşılıyordu.
'Ben buyum. Kimse için değişemem!' yazıyordu.
Ekrana düşen bir damlayla kapattım telefonu.
Balkona çıkıp düşündüm sadece, ben onu sevmekten başka ne yapmıştım ki o bu kadar acımasızca yakmıştı kalbimi.
Sadece sevmiştim. Bir insan nasıl sevilebilirse o kadar sevmiştim. Bir ruha nasıl aşık olunabilirse o kadar aşık olmuştum.
Ve belki de hiçbir insanın yapmayacağını yapmıştım,
Ben onu, o bir başkasına gülerken de sevmiştim.
Ben onu, o bir başkası için ağlarken de sevmiştim.
Ben onu, o bir başkasını severken bile sevmiştim.
Oysa,
O bir beni sevememişti.
Yabancı: eyvAllah.
Esselamu aleyküm.
Evet bir bölümü daha geride bıraktık. Üzülerek söylüyorum ki bundan sonra bölüm geç gelecek. Çünkü daha çok derslerime vakit ayırmam gerek. Ezber konusu özellikle, birçok ezberim var şiir dinletim var falan (dualarınızı bekliyorum bu arada)diyorum ve üzülerek wattpada çok vakit ayıramayacağım söylüyorum.
Tabi geç gelecek ama daha uzun yazmaya çalışacağım, inşAllah planladığım gibi olur
Sanki güzel bir bölümdü ama yine de siz karar verin. Karar verirken yorum yapmayı eğer beğendiyseniz de vote atmayı unutmazsanız beni çok mutlu edersiniz. Allah'a emanetsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI (Tamamlandı)
Teen Fiction"Herkes televizyondaki dizi kahramanları kadar şanslı olamıyordu ne yazık ki. Bazımız sakat doğuyor, bazımız anne babasız... Benim hikayem, ilk doğduğum gün yazıldı. Henüz bir çocukken bile, babam tarafından sevilmedim ben. Hayata yenik başkamaktı b...