Multimedia Bukre.Satır arası yorumları bekliyorum🌼
Ozan
Gözlerimi açtığımda üzerimdeki uyku sersemliğinin geçmesini bekledim ve o sıra üzerimde örtülü olan Bukre'nin battaniyesine anlamayarak baktım ve ardından Bukre'ye baktım. Sinirle kaşlarım çatıldı.
Üzerindeki battaniyeyi benim üzerime örtmüştü. Üşüyecekti. Ben de aptal gibi uyumuştum.
Yahu neden üzerindeki battaniyeyi benim üzerime örtmüştü, şimdi üşüyecekti. Hızla üzerimdeki battaniyeyi alıp onun üzerine örtecektim ki bacaklarında ayaklarında ve bileklerindeki kanı görmemle yerimde dona kaldım.
Yaraları açılmıştı.
Belki de kan kaybediyordu.
"Bukre"
"Gökyüzüm"
"Uyan gökyüzüm."
"Özür dilerim uyuymamam lazımdı, kahretsin özür dilerim." onu kucağıma alıp ona seslenmeye devam ettim.
Korkuyordum.
Ben hiç bir insanı kaybetmekten bu kadar korkmamıştım.
"Bukre" ve gözleri açıldı.
Ve o ara sanki gökyüzü aydınlandı.
~~~
Canını acıtmamak için yavaşça son yarasını da sardıktan sonra gözlerimi kaldırdım.
"Neden git dedin?" bu soruya hiçbir zaman cevap bulamadım. Beynimi 1 yıl boyunca kemirdi durdu. Ama asla bir cevap bulamadım.
"Korktum." dedi kısaca.
"Neyden?" dedim sinirle. Neyden korkmuştu.
"Seni sevmekten.."
Beni sevmek kötü bir şey mi? Diyemedim
Sadece gözlerimi kapattım sertçe."Seni severim, ve sen gidersin diye çok korktum."
Ve o sıra gözlerimi açtım. Giderim diye korkmuştu ve ben korkusunu gerçekleştirip gitmiştim.
Kahretsin.
"Senin de babam gibi beni sevmemenden korktum."
Bu sefer acıyla kapattım gözlerimi.
Ben seni herkesten çok sevdim be...
"Git dediğin için senden nefret etmek istedim." dedim uzun süren sessizliğimden sonra.
Ama hiçbir zaman senden nefret edemedim.
Gözlerinden bir damla yaş düştü ve sanki kalbimi delip geçmişti.
"Ben babası tarafından sevilmeyen bir kızdım. Nasıl benden seni öylece sevebilmemi bekledin ki? Korktum çok korktum." Acı bir yumru oturdu boğazıma.
Başını eğdim.
Kahretsin.
Bir zamanlar ona bencil diyordum ama asıl bencil bendim. Ondan beni koşulsuz, korkmadan sevmesini beklemiştim bencilce.
Babası tarafından sevilmeyen bir kız korkmadan sevebilir mi hiç?
"Anlayamadım." diyebildim sadece
" O gün bana ilk defa onun gibi baktın."
"kim gibi?"
"Babam gibi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI (Tamamlandı)
Teen Fiction"Herkes televizyondaki dizi kahramanları kadar şanslı olamıyordu ne yazık ki. Bazımız sakat doğuyor, bazımız anne babasız... Benim hikayem, ilk doğduğum gün yazıldı. Henüz bir çocukken bile, babam tarafından sevilmedim ben. Hayata yenik başkamaktı b...