Oww, tam 2 gün sonra bölüm. Satır arası yorumu hak ettim bence🌼
Multi Bukre Soydan.
Bukre
"Hadi Bukre'm, bak burada bekliyorum ben seni. O eve gireceksin ve yüzündeki gülümsemeyle çıkacaksın." dediğinde, o 'Bukre'm' detayı güç verdi bana. Sanki o an her şeyi yapabilirdim.
"Peki, bekle beni burada." deyip gidecekken arkamı dönüp hızla sarıldım.
"Ben buradayım, hep bir adım ötendeydim, şimdi de öyle. Hadi şimdi oraya gir ve Bukre kimmiş göster onlara. Özellikle de o seninle evlenmek isteyen adama karşı dimdik dur ki böyle bir isteği aklından bile geçiremesin." deyip beni bıraktı ve elleriyle yeni akan gözyaşlarımı sildi.
O biraz geriye giderek uzaklaşmıştı. Bu sıra ben kapıyı çaldığımda tekrar arkamı döndüm ve dudaklarını okudum. 'Ben buradayım.' diyor güven veriyordu bana.
Kapı açıldığında karşımda iğrenç bir şekilde sırıtan bir Yasemin vardı. Nefretle baktım ona. O sıra arkadan bir ses geldi.
"Bukre abla" diye hızla gelip boynuma atlayan Öykü'yle gülümsedim.
Onunla hâlâ görüşüyorduk.
Yasemin bize iğrenerek baktığında güldüm.
Güçlü olmam lazımdı. Hele ki şu aşağılık kadının yanında çok güçlü olmam lazımdı.
"Keşke biraz daha geç gelseydin, Orhan seni sattığında gelmiş olurdun." dediği an nefret ettim babamdan.
Şu aşağılık kadına bu zevki yaşattığı için nefret ettim.
Ama bu gün bitecekti. Hem de her şey bitecekti.
Belki saniyeler sonra babamın nasıl bir adam olduğunu öğrenecekti herkes.
Hızla içeriye girdim.
"Herkese selam." dedim salona girer girmez. Herkes tuhaf bir şekilde bana baktığında onlara gülümseyerek baktım.
Ukala bir genç ise beni hayranlıkla süzmüştü. Buydu muhtemelen babamın beni para karşılığı evlendirmek istediği adam.
Babama dönüp "Üzgünüm Orhan Soydan, istediğini yapmayacağım." dediğimde babam bana sertçe baktı.
"Çünkü o gün bana verdiğin 24 saat, 19 yıllık bana olan borcundu. Sen bana bir baba borçlusun Orhan Soydan." dedim. Ona baba demek istemedim. Beni satmaya çalışan bir herife baba demek gelmedi içimden.
"Bu gün günlerden ne biliyor musun Orhan Soydan?" dediğimde aklına getirmeye çalıştı bir an ve anımsadım ki o an gelmişti aklına.
"Bu gün 25 Haziran. Şu kadın (Yasemin'i gösterir) annemi tam bu gün öldürdü. Bu kadınla onu aldattığını öğrendiğin gün öldürdü annemi bu kadın. Her gün eve alkollü gelen bir kocası vardı. Psikolojik şiddet uygulayıp her gün anneme bağırdın, çağırdın, kırdın, döktün... Annem her şeye katlandı ama onu bu kadınla aldatmana dayanamadı. Sen, karını öldüren bir kadınla evlenecek kadar aşağılık bir herifsin. Sen aşağılık bir herifsin Orahan Soydan, ömrüm boyunca senin kızın olduğum için utanacağım."
Ve hızla çıktım evden. Yüzümde samimi olmayan bir gülümseme vardı. Ama o an gülmek canımı yaktı.
Bir iki adım attığımda bedenimi taşıyamdığımı anladığımda yere yığıldım. Yanıma hızla koşan Ozan beni sarılacak şekilde aldı kolları arasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI (Tamamlandı)
Teen Fiction"Herkes televizyondaki dizi kahramanları kadar şanslı olamıyordu ne yazık ki. Bazımız sakat doğuyor, bazımız anne babasız... Benim hikayem, ilk doğduğum gün yazıldı. Henüz bir çocukken bile, babam tarafından sevilmedim ben. Hayata yenik başkamaktı b...