Yukarıdaki arkadaş Ozan.
Satır arası yorum gelse nasıl mutlu olur şu kalbim bi bilseniz..
Ozan
"Peki. Evlenicem."
Gözlerim kocaman açıldı. Sanki dünya durmuştu.
Affetti beni.
Ohh be sonunda.
Ne yani evleniyor muyuz şimdi?
"Evleniyor muyuz şimdi?" cevap beklemedim ve ağzım kulaklarıma varırken devam ettim.
"Ben sana evlenme teklifi etmedim ama merak etme hayaline bile sığmayacak kadar güzel bir evlenme teklifi edicem. Bir de yüzük almamız lazım tabi.. Merak etme ne kadar olursa olsun fiyatı önemli değil hangisini istersen onu alıcaz. Evimizi senin istediğin gibi düzenliyicez. Sonra daha düğün salonu var-" derken Bukre yüksek sesle,
"OZAN" dedi.
Ona döndüm ve gülümseyerek "Efendim gökyüzüm?" dedim.
Yazardan
Genç adama genç kıza öyle bir baktı ki genç kız bir an için pişman oldu oraya gelip babasının teklifini kabul ettiği için.
Genç adam "Efendim gökyüzüm?" dediğinde ise genç kızın kalbi erimişti ama attığı adımdan dönmeyecekti. Sonra Bukre'nin gözleri arkada bir çift göze kaydı.
Melike.
Ozan'ın Melike'ye sarılışı geldi gözlerinin önüne, yutkundu.
Ve konuştu.
"Babam benim onun patronunun oğluyla evlenmemi istedi. Ben de teklifini kabul ediyorum." dedi. Ozan o an idrak edemedi.
Biraz önce kurduğu hayaller, sarf ettiği cümleler bir anda çöpe atılmıştı sanki. Kendi kendine gelin güvey olmuştu. Ve sonra kafasına bir şey dank etti.
Sevdiği kız bir başka adamla evlenecekti.
İşte bunu kaldıramazdı.
"N-ne, ne diyorsun sen?" dedi genç adam. Ama genç kızın gözleri Melike'deydi.
Gözlerini kızdan çekti ve hızla babasına baktı Bukre.
"Tek bir şartım var evlenmek için." dedi.
Orta yaşlardaki adam kızına baktı. İçine bir şey oturdu bir an.
Kızının bu teklifi kabul edeceği aklından bile geçmiyordu.
"1 gün istiyorum senden baba. Sadece 1 gün babammışsın gibi davran bana.."
Genç kız sözlerinden sonra yutkundu.
Bukre
Bir insan hiç babasından bir gün babasıymış gibi davranmasını ister mi?
Yahu karşımdaki adam benim babam. Öz babam. Bir kez bile bana sevgiyle bakmayan adam, ölmem için dua eden adam, küçükken eve geldiğinde odama saklanıp korktuğum adam, küçükken her babanın kızını sevmediğini düşündüren adam, bana bağırmaktan, kızmaktan, kin ve nefretle bakmaktan başka hiçbir şey yapmayan adam, babam yahu babam. Bir kez bile babalığını görmediğim babam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI (Tamamlandı)
Teen Fiction"Herkes televizyondaki dizi kahramanları kadar şanslı olamıyordu ne yazık ki. Bazımız sakat doğuyor, bazımız anne babasız... Benim hikayem, ilk doğduğum gün yazıldı. Henüz bir çocukken bile, babam tarafından sevilmedim ben. Hayata yenik başkamaktı b...