~41.BÖLÜM~

476 30 94
                                    

Satır arası yorum??

Betül Ak

Ekildim.

Bildiğiniz ekildim.

Bukre'yle birlikte sinamaya gidecektik ama onun Ozan'la işi olduğu için şuan bildiğiniz ekilmiştim.

Ve Bukre bana özür olarak çok sevdiğim bir filmden bir bilet almıştı.

Ama ben o filme Bukre'yle gitmek istiyordum!

Pis Ozan, çaldı benden Bukre'mi!

Hızlı adımlarla yürürken birine çarptığımı hissettim ve çarptığım kişiye bakıp özür dileyecekken, çarptığım kişinin Can olduğunu görmemle olduğum yerde çakılı kaldım.

O bana anlamadığım bir şeklide bakarken kendime gelip,

"Özür dilerim." diyerek gitmeye çalıştım, ama çalıştım işte.

Kolumdaki el buna engel oldu. Hadi ama, ben onu unutmaya çalışırken hatta tam unutacakken neden karşıma çıkmıştı tekrar?

"Aynı filme giriyoruz galiba, seansı birlikte bekleyelim mi?" diyen Can'a şaşkınca baktım. Bu Can bana bir yıl önce o sözleri sarf eden Can olamazdı değil mi?

1 YIL ÖNCE

"Ne bakıyorsun bana sarı kafa?" diyen Can'a rezil olduğumu o an anlamıştım.

Geri zekalı gibi ona aval aval bakmış ve yakalanmıştım.

Aptalın tekiydim.

"Hadi ama Can biraz insaflı ol, sonuçta kız sana aşık." diyen yanındaki Cemre kahkaha attı.

Benim ona aşık olduğumu nereden biliyordu?

"Ah, doğru! Karşımızdaki kız, sevgilim olduğu halde bana aşık olabilecek bir ezik öyle değil mi?" diyerek kahkaha atan Can'a büyük bir hayal kırıklığıyla baktım.

Ben bu andavala aşık olmuştum?

Ama doğru ya, gönül bu...

ŞİMDİ

O gün onu doğrulamış ve bir ezik gibi oradan koşarak ayrılmıştım sadece.

"Hayır. Aynı Filme girmiyoruz." dediğimde hızla elimdeki bileti aldı ve sırıttı.

"Hayır güzelim aynı filme giriyoruz." dediğinde bir rezilliğe daha katlanamayacağım için konuştum.

"Olabilir. Seansı tek başıma bekleyebilirim." diyerek hızla seansın başlamasına yarım saat olan Filmi beklemek için bir koltuğa oturdum.

YABANCI (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin