Ben geldiiiğiiiimmm.
Hadi tutmuyorum sizi aşağıda görüşürüz.Satır arası yorum yapmayıı unutmayıın🌸
Ozan
Yabancı: Gökyüzüm?
Gökyüzüm: Hı?
Yabancı: Vallahi bu ilişkideki odun sensin gökyüzüm, hiç kusura bakma.
Gökyüzüm: Niye ki ya
Yabancı: Ne demek niye ki, yahu sana gökyüzüm diyorum hı diyorsun.
Gökyüzüm: Bizde böyle koçum!
Gökyüzüm: Beğenmiyorsan orada yukarıda engelle diye bir yazı olacak ona tıkla.
Yabancı: Tamam.
Gökyüzüm: Nasıl tamam?
Gökyüzüm: Hangi tamam?
Gökyüzüm: Engelleyecek misin?
Gökyüzüm: Beğenmiyor musun yani beni?
Gökyüzüm: Cevap versene çocuk?!
Ekrana karşı sırıttım. Şu telaşa bakın ya!
Allah'ım bu kız bana çok fazla yemin ederim ki çok fazla. Hiçbir sebep yokken bile sırıtmamı sağlıyor, ortada hiçbir şey yokken onu sevmemi sağlıyor, kalbime huzur veriyordu. Şükürler olsun Allah'ım, onu benim dünyamın gökyüzü kıldığın için.
Gökyüzüm: İyi tamam engelle.
Gökyüzüm: Hatta sen hiç zahmet etme ben engelleyeyim.
Gökyüzüm adlı kişi sizi engelledi.
Güldüm.
Hızla whatsappdan çıkıp rehbere girdim. Gökyüzüm yazısına tıkladığımda telefon bir müddet çaldı. Muhtemelen şuan '' Yaa böyle ararsın işte diyordu.'' Bunu düşününce güldüm.
''Efendim?'' diyen atarlı Bukre'ye karşıt güldüm.
''Bir de gülüyor ya şuna bak!''
''Seni seviyorum.'' dedim aniden.
''Ben de seni seviyorum da bunun konumuzla ne alakası var şimdi? '' diyince bu kez kahkaha attım.
''Benim tüm konularım seni sevmekle alakalı gökyüzüm.''
''Yabancııı! Trip atmaya çalışıyorum susar mısın?'' güldüm.
''Tamam hadi at tribini.'' İç çektiğini duydum.
''Ama sen öyle gülersen, öyle tamam dersen nasıl trip atıcam ben sana? Üff ya seni çok seviyorum.''
''Biliyorum.'' dedim ve nefes alıp devam ettim.
''Dünyada başardığım en büyük şey senin tarafından sevilmek, senin bana kıyamaman, gözyaşlarımı ellerinle silmen, gülmen, konuşman, nefes alman. Ben bunlar için her saniye şükrediyorum Yaradana gökyüzüm. Bu iğrenç insanlarla dolu dünyada, seni bana gökyüzü kılan Yaradana her saniye şükrediyorum.''
İç çekişini ve ağladığını duydum.
''Gökyüzüm ağlıyor musun sen?'' deyip telaşla diklendim oturduğum yerden.
Sesli bir nefes aldı ve konuştu.
''Ben çok büyük sınavlardan geçtim. Yalnız kaldım. Kimsesizdim. Bana kimse oldun. Kalbime yabancı oldun. Seni karşıma çıkaran Yaradana şükrüm bitmez ki benim. İyi ki varsın Yabancım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI (Tamamlandı)
Roman pour Adolescents"Herkes televizyondaki dizi kahramanları kadar şanslı olamıyordu ne yazık ki. Bazımız sakat doğuyor, bazımız anne babasız... Benim hikayem, ilk doğduğum gün yazıldı. Henüz bir çocukken bile, babam tarafından sevilmedim ben. Hayata yenik başkamaktı b...