Zaman Yolculuğu

5.7K 345 69
                                    

Harry kahvaltıya gitmek için hazırlanmıştı. Her zamanki gibi büyük salonun önünde Hermione'yi bekleyecekti. Ufak kutuyu cebine attı.Yarın Hermione'nin doğum günüydü ve onu şımartmaya bu gece yarısından itibaren başlayacaktı. Odasının kapısını açtığında içeri oldukça sıradan görünümlü bir baykuş girmişti. Slytherin binasının camları göl manzaralıydı doğal olarak camları açamıyorlardı. Onların postaları camdan değil, kapıdan geliyordu. Slytherin binasının kapıları posta baykuşlarının geçmesine kendiliğinden izin verirdi.

Harry mektubu açtığında yazıyı tanımıştı, altında imza olmamasına rağmen kimden geldiğini biliyordu. Ayrıca zarfın içinden kolye düşmüştü. Her ne kadar kolyeye benzese de görünümü bir tuhaftı. Harry bu nesneyi şahsen ilk kez görse de daha önce okuduğu bir kitapta resmini görmüştü. Bu bir zaman döndürücüydü. Mektubu okudu, tek bir cümle vardı.

"On sekiz kez geriye çevir."

On sekiz saat geriye giderek ondan ne yapmasını bekliyordu ki?

"Hey Voldemort. Bu da ne demek oluyor?" sordu hemen zihninden.

"Sence?"

"On sekiz saat geriye gidip ne yapacağım?"

"On sekiz saat geriye gideceğini de kim söyledi?"

"Bu bir zaman döndürücü. İşi bu?"

"Ne zamandan beri emirlerimi sorgulama hakkına sahipsin?"

"Ne zamandan beri emirlerini sorgulama hakkına sahip değilim?"

"Sadece bana güven ve dediğimi yap. Yapınca anlayacaksın."

Harry iç çekti. "Tamam."

"Bir şey daha."

"Ne?"

"Kendine dikkat et."

Harry bu son cümleyi garipsemişti. Yine de cevapladı. "Peki."

Ondan istendiği gibi zaman döndürücüyü on sekiz kez geriye çevirdi. İşlemi tamamladığında zamanın değişimini hissetti adeta. Etrafındaki hareketlilik durulduğunda kendini yine Hogwarts'daki odasında buldu. Odasında olduğuna emindi ama bir tuhaflık vardı eşyaları onun eşyaları değildi. Zamanda yer değiştirirken Slytherin'deki başka bir odaya ışınlanmış olabilir miydi? Fakat bu okuduklarından farklıydı. Zaman döndürücüler sadece bulunduğunuz zamanı değiştirirdi, yeri değil. Zaman döndürücüyü nerede kullandıysanız kendinizi yine o noktada bulurdunuz, sadece farklı bir zamanda.

Emin olmak için odasının kapısını açtı. Her Slyherin öğrencisinin odasının kapısında isimleri yazardı. Bununla birlikte bulduğu şey onu çok şaşırttı. Kapısındaki isim Harry Potter değildi ama onu bu kadar şaşırtan şey bu değildi. Kapısında Severus Snape yazmasıydı. Kapıyı hemen geri kapattı. Voldemortla olan garip konuşmasını hatırladı. Olabilir miydi? On sekiz saat yerine on sekiz yıl geri gitmiş olabilir miydi? Severus Snape'in hala öğrenci olduğu ve onun odasında kaldığı zamana... Ama bu imkansızdı. Daha önce hiç böyle bir şey duymamıştı. Zaman döndürücünün bir çevrimi bir saate eşitti.

Yine de bu mümkündü. Harry zaman döndürücünün kimin tarafından gönderildiğini hatırladı. Sadece tarihin en çok korkulan ve en karanlık büyücüsü değil, aynı zamanda zamanın en güçlü büyücü tarafından gönderilmişti. Eğer Voldemort isterse zaman döndürücü üstünde saati yıla denk getirecek bir yol bulabilirdi. Bu sayede on sekiz yıl geriye gelmişti. Yinede onu on sekiz yıl geriye göndermesindeki amaç neydi ki?

Bir anda farkındalıkla dondu. O on sekiz yıl geriye gelmişti. Severus Snape'in hala okulda öğrenci olduğu döneme, aynı zamanda anne ve babasınında...

Karanlığın YoldaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin