Hikâye kurgusu ve sevilen replikleri değiştirilmeden yazım hataları düzeltilmiştir. Daha fazla sevilecek replikler eklenmiştir. ^^
~Yazarcığınızdan...~
Rose ve Jungkook yukarıda konuşurken Jimin, bahçedeki kalabalığı fark etti ve kalabalığa doğru gitti. Herkes yukarı bakıyordu. Jimin kafasını yukarı diktiğinde gördüğü şey ile içi bir farklı oldu. Ne olduğunu kendisi de bilmiyordu.
...Rose ölüyordu...
Jimin, kalabalığın içinden sıyrılıp yukarı doğru hızlı bir şekilde çıkıyordu. Geldiğinde kapıyı açtı ve Jungkook'un uzattığı elini gördü. Sinirlenmiş mi, rahatlamış mı? O da bilmiyordu.
O sırada Rose'nin ayağının takılacağını fark etti ve öyle de oldu. Rose tam düşüyordu ki Jimin, refleks olarak Rose'yi elinden tuttu ve kendine çekti.
Rose'nin elini hızlı çekmesi ile Jimin yere düştü ve Rose'de üzerine.
Jungkook'un içinde öfke ve rahatlık vardı. Rose'nin kurtulduğuna sevinmişti, ama üst üste olmaları sinirlendiriyordu.
Jungkook, Rose'yi tuttu ve kalkmasına yardımcı oldu. Sonra Jimin'e döndü.
"Ne ara geldin?" dedi, anlamsızca bakarak.
"Şimdi." dedi Jimin net ve gayet tok sesiyle.
"Neden tuttun?" dedi Rose hırçınca. Jimin, Rose'nin bu hâline şaşırmıştı. Teşekkür edeceğini düşünmüştü.
"Sana ölümün benim elimden olacak demiştim." dedi. Doğru, Rose'nin ilk geldiği haftalar Jimin bu sözü söylemişti.
"Hem, sen gidersen eziyet edeceğimiz kişi kalmaz." dedi alayca. Rose ise birşey demedi ve aşağı indi. Çantasını toparlayordu. O sırada içeriye biri girdi. Rose bakmak istemiyordu. Çünkü gelen kişi ya Seulgi, ya da Jungkook felandı.
"Rose'ydi değil mi?" dedi bir ses. Rose bu sesi tanımıyordu. Bir anda arkasını döndü ve tanımadığı bir yüz ile karşılaştı.
"Evet, benim. Bu kadar çabuk ünlü olacağım aklıma bile gelmezdi." dedi gülerek.
"Hayır, niyetim seni aşağılamak değil, seninle arkadaş olmak. Benim adım Luhan. Yan sınıftanım." dedi elini uzatarak. Rose, önce uzattığı ele bakar. O an aklına birkaç saat önceki olay ve Jungkook'un uzattığı el aklına gelir. Sonra, çocuğun uzattığı eli tutarak konuşur.
"Ben de Rose. Aslında çabuk arkadaş edinmem, pardon, edinmezdim. Ama artık öyle olmayacağım." dedi ve yüzüne hafif bir tebessüm yerleştirdi.
"Ben gitsem iyi olacak. Şimdilik işim var. Yarın görüşürüz." der Luhan ve sınıftan çıkar. Rose'de çantasını alır ve o sırada arkadan bir el tarafından ağzı yumulur. Rose bir anda bayılır.
Bilinmedik ellerin sahibi, hatta sahipleri Seokjin ve Taehyung'dur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİYET | RosMin [Düzenleniyor]
FanficOkulun Badboy'u olan Park Jimin ve eziyet ettiği kız Park Chaeyoung. Daha doğrusu Park Roseanne. İkisinin nefretten aşka dönüşeceği masalı dinlemeye hazır olun... •Kapağın tüm hakları Lilith'in Tasarım Marketi'ne aittir.