Η Σάνζελ το κατάλαβε πως είχαν μόλις φτάσει επειδή άλλαξε ο βηματισμός των δυο ευνούχων που την κρατούσαν, μα κι από τα διάφορα αρώματα που γέμισαν τα ρουθούνια της, φέρνοντας τη για πρώτη φορά στη ζωή της σε επαφή με μυρωδιές περίεργα μεθυστικές.
Ξάφνου, ένα δροσερό γυναικείο χέρι την τράβηξε από τη λαβή τους που δεν ήταν ιδιαίτερα σφιχτή όσο πλησίαζαν στο χαρέμι, κι ένιωσε να της τραβάνε τον φερετζέ από το νεανικό της πρόσωπο. Βρέθηκε να κοιτάει ένα ζευγάρι καστανών ματιών που την περιεργάζονταν αδιάκριτα μα όχι ξεδιάντροπα. Θέλησε με όλη της την ψυχή να κοιτάξει κι εκείνη τη γυναίκα αλλά δεν το έκανε αφού δεν ήξερε ούτε ποια ήταν μα ούτε και πως έπρεπε να συμπεριφερθεί εκεί μέσα.
-Καλώς ήρθες περιστεράκι, κόπιασε.
Η κάζια της έσφιξε το χέρι και γύρισε να κοιτάξει τους ευνούχους που στέκονταν κοντά της.
-Άντε στο καλό εσείς οι δυο, Μπαξίρ, τράβα στη Λάιρα που σε θέλει.
-Η Βαλιντέ; Γιατί με γυρεύει;
-Και πού θες να ξέρω; Μη με ανακατεύεις, σου μετέφερα το μήνυμα της κι αυτό είναι όλο. Έχω δουλειά τώρα.
Η σάνζελ στο μεταξύ, τόλμησε τελικά να ρίξει μια ματιά στο χώρο γύρω της. Ακουγόταν ο γλυκός ήχος του τρεχούμενου νερού που της άρεσε. Είδε το σιντριβάνι εκεί κοντά και γύρω από αυτό καναπέδες στρωμένους με μαλακά υφάσματα που έδειχναν δροσερά. Εκεί, είδε καθισμένες πέντε ή έξι κοπέλες. Νέες ήταν όλες τους μα λίγο μεγαλύτερες από την ίδια. Ήταν ντυμένες με γαλάζια υφάσματα που έμοιαζαν φίνα, κι έπιναν ποτά φτιαγμένα από μέλι ρουμάνικο, μαχλέπι και διάφορα βότανα που είχαν για σκοπό τους να ηρεμούν τα νεύρα και το κορμί.
-Αυτές τι κάνουν;
Η Κάζια την έσφιξε και την έστρεψε απαλά προς την έξοδο της σάλας. Ξαφνιάστηκε η σάνζελ αμέσως μόλις συνειδητοποίησε πως καμιά από τις κοπέλες δε στράφηκε να την κοιτάξει.
-Αυτές περιστεράκι είναι οι τυχερές της βραδιάς, αφού ανάμεσα τους θα επιλέξει ο σουλτάνος μια για να του ζεστάνει το κρεβάτι του απόψε, γι'αυτό φοράνε όλες τους γαλάζια.
Την έβγαλε από τη σάλα κι άρχισε να περπατάει μαζί της προς τα λουτρά. Η διαδικασία ένταξης μιας καινούριας στο χαρέμι μόνο ως σύντομη δε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί.
-εσύ ποια είσαι;
-εγώ είμαι η Κάζια και θα γίνω η προσωπική σου υπηρέτρια για την ώρα τουλάχιστον, μέχρι να δούμε που θα ενταχτείς ακριβώς.
YOU ARE READING
Το δάκρυ της Σανζελ
RomanceΚάποτε, σε μια χώρα πολύ μακριά από εδώ, που δεν υπήρχε στους χάρτες, γεννήθηκε μια κοπέλα που η ομορφιά της πλήγωνε τα μάτια. Το όνομά της ήταν Σάνζελ, Τα μαλλιά της είχαν το χρώμα της νύχτας, ενώ τα μάτια της αυτό του κεχριμπαριού. Από τότε που ήτ...