Το χαμόγελο του πρίγκιπα Τζελίλ όταν υποδέχτηκε τη σάνζελ εκείνο το βράδυ δεν ήταν σαν τα υπόλοιπα που της χάριζε. Έκλεινε μέσα του θλίψη κι αγωνία κι εκείνη δεν άργησε να καταλάβει την αιτία. Του πήρε τα χέρια του μέσα στα δικά της και τα έσφιξε με όση δύναμη είχε.
-Ξέρω τι σε βασανίζει πρίγκιπα μου, και το συμμερίζομαι κι εγώ όσο δε μπορείς να φανταστείς.
Είχε μάθει από την Κάζια την είδηση για το χαμό του μικρότερου αδερφού του μα αντί να νιώσει φόβο, ένιωσε πικρία.
-Ποτέ μου δεν το περίμενα πως θα τον έβρισκε έτσι ο θάνατος. Ήταν καλό παιδί παραδεισένιο πουλί, μπορεί να του άρεσαν κάποια απαγορευμένα πράγματα και να ενέδιδε στις επιθυμίες του συχνά, αλλά δεν έβλαψε ποτέ του κανέναν. Μιλούσε βέβαια κάπως παρορμητικά αλλά αυτό ήταν και το μεγαλύτερο ελάττωμα του. Όλα τα υπόλοιπα τα έστρεφε κατά του εαυτού του και μόνο.
-Πρέπει να βρούμε τον ένοχο, δε γίνεται διαφορετικά πρίγκιπα μου.
-Το ξέρω παραδεισένιο πουλί, το ξέρω.
-Φοβάμαι για εσένα, πάρα πολύ, θέλω να σε προστατεύσω και δεν ξέρω τον τρόπο για να το κάνω.
Τότε, το χαμόγελο του άνδρα άλλαξε και πήρε την αλλοτινή του μορφή.
-Αυτό ακριβώς κάνεις, παραδεισένιο πουλί, με προστατεύεις με την αγάπη σου.
Η σάνζελ σφίχτηκε πάνω του θέλοντας με το σώμα και τα λόγια της να του ζεστάνει το κορμί και την ψυχή του. Το στριφογύριζε ώρα τώρα στο νου της αυτό που έπρεπε να κουβεντιάσει μαζί του, αλλά περίμενε και να δει αν στη διάθεση του ταίριαζαν πιο πολύ τα χάδια ή οι κουβέντες εκείνη τη βραδιά.
-είναι κάτι που σκέφτομαι πρίγκιπα μου, μπορώ να το μοιραστώ μαζί σου;
Έγνεψε καταφατικά ο πρίγκιπας Τζελίλ, και την άφησε από τα χέρια του μόνο για να βάλει κάτι να πιουν. Το ποτό ήταν παγωμένο και η Σάνζελ δεν το είχε ξαναγευτεί ποτέ της.
-Άνοιξε μου την ψυχή σου και πες μου ό,τι θες. Απόψε σε αγαπάω πιο πολύ, γιατί με γλυκαίνεις με τις κουβέντες σου εκτός από τα φιλιά σου.
-Ό,τι χρειάζεσαι πρίγκιπα μου, εγώ θα το μαντεύω και θα σου το προσφέρω προτού να μου το ζητήσεις. Με απασχολεί η Νάτζελ.
Σκοτείνιασε το βλέμμα του πρίγκιπα αλλά της ζήτησε να συνεχίσει.
-Ξέρει τα πάντα για εμάς κι απόψε πιάσανε τη Νιζάν. Δεν ξέρω τι έγινε ακριβώς αλλά έχω αρχίσει να ανησυχώ. Κι επιπλέον ακούγονται φήμες πως η βαλιντέ την προορίζει για να γίνει η πρώτη σου σύζυγος.
YOU ARE READING
Το δάκρυ της Σανζελ
RomanceΚάποτε, σε μια χώρα πολύ μακριά από εδώ, που δεν υπήρχε στους χάρτες, γεννήθηκε μια κοπέλα που η ομορφιά της πλήγωνε τα μάτια. Το όνομά της ήταν Σάνζελ, Τα μαλλιά της είχαν το χρώμα της νύχτας, ενώ τα μάτια της αυτό του κεχριμπαριού. Από τότε που ήτ...