Το πρωί της άλλης μέρας ξύπνησε πολύ νωρίς η σάνζελ. Άσχημο ύπνο είχε κάνει κι αυτό επειδή κάθε τόσο ξυπνούσε κι αναζητούσε το κλειστό μπουμπούκι καθώς και το μυστηριώδες σημείωμα. Ήταν τόσο αποφασισμένη να μάθει όμως το περιεχόμενο του, που ξεκαθάρισε μέσα της τη πρόθεση να μάθαινε από την Κάζια ποια από τις κοπέλες ήξερε γραφή κι ανάγνωση. Θα της χάριζε μια ή δυο από τις πέτρες του σουλτάνου ξορκίζοντας τη να μη βγάλει λέξη. Θα μπορούσε πιθανότατα να καταλήξει στη φυλακή ή στο νερό από την κίνηση της αυτή αλλά ούτε φόβο λογάριασε ούτε κίνδυνο.
Μπήκε μέσα η Κάζια νωρίς σχετικά και από το πρώτο βλέμμα που της έριξε το κατάλαβε πως κάτι δεν πήγαινε καλά.
-Τι έγινε κορίτσι; Καλημέρα, στραβά κοιμήθηκες ή άσχημα ξύπνησες;
Η Σάνζελ που άλλες φορές ήθελε παρακάλια πετάχτηκε τώρα από το κρεβάτι κι έπεσε στα πόδια της άλλης που άφησε κάτω το καλάθι με τις καθαρές πετσέτες που κρατούσε και στράφηκε να την κοιτάξει.
-Τι μπήκε μέσα σου, κορίτσι; Γιατί πέφτεις στα πόδια μου; Η τύχη σου είναι χίλιες φορές καλύτερη από τη δική μου.
-Σε παρακαλώ, Κάζια, βοήθησε με, πράγματα φοβερά έγιναν χθες τη νύχτα.
-Κλειδωμένη ήσουν με τον Καρίμ έξω ακριβώς από την πόρτα σου, πώς είναι δυνατό να έγιναν φοβερά πράγματα;
-εγώ δεν κουνήθηκα από εδώ, μα κάποιος επισκέφτηκε τα δωμάτια αυτά την ώρα που έλειπα.
-άλλο κι αυτό, πάμε στο λουτρό να μου τα πεις γιατί σε περιμένει πάλι ο δάσκαλος της μουσικής.
-και σήμερα; Περίμενε Κάζια μια στιγμή, έχω κάτι σημαντικό να σου πω.
-Λέγε τότε, δεν έχουμε όλη την ημέρα για χάσιμο.
Η Σάνζελ πήρε μια τρεμουλιαστή ανάσα κι έσφιξε στο χέρι της την αιτία της ταραχής της.
-ξέρεις κάποια κοπέλα στο χαρέμι που να μπορεί να διαβάσει καλά; Να μην έχει όμως καρδιά σαν αυτή της Γιασμίνη.
-Γιατί με ρωτάς τέτοιο πράγμα κορίτσι; Πού πήγες κι έμπλεξες;
Αστραπιαία η Κάζια και παρά την ηλικία της, της άρπαξε το χέρι και της άνοιξε τη σφιγμένη της γροθιά προτού προλάβει η μικρή να αντιδράσει.
-Τι είναι αυτό; Ρόδο κλειστό; Πού το βρήκες, κορίτσι;
Παραμέρισε την αγχωμένη σάνζελ και πήγε στο φως να εξετάσει καλύτερα το λουλούδι και το μικρό σημείωμα.
YOU ARE READING
Το δάκρυ της Σανζελ
RomanceΚάποτε, σε μια χώρα πολύ μακριά από εδώ, που δεν υπήρχε στους χάρτες, γεννήθηκε μια κοπέλα που η ομορφιά της πλήγωνε τα μάτια. Το όνομά της ήταν Σάνζελ, Τα μαλλιά της είχαν το χρώμα της νύχτας, ενώ τα μάτια της αυτό του κεχριμπαριού. Από τότε που ήτ...