Ο ύπνος της Σάνζελ το ίδιο βράδυ ήταν ταραγμένος και γεμάτος από περίεργα όνειρα, στα οποία ανακατεύονταν οι ήχοι από το ούτι της νεκρής πια νάρα μαζί με τους απαλούς θρήνους του δικού της επίσης νεκρού αηδονιού. Ξύπνησε με το χάδι της Κάζια στο κεφάλι κι ανάμεσα στους ώμους της κι αυτό δεν είχε ξαναγίνει ποτέ, έτσι το ένιωσε πάνω της σαν ευλογία. Παράτησε στη στιγμή το λεπτό σκέπασμα και χώθηκε στην αγκαλιά της γυναίκας που την κράτησε εκεί για ώρα ήσυχα. Μόνο όταν κατάλαβε πως το χάδι της είχε επιδράσει ευεργετικά πάνω στην σάνζελ άρχισε να τη βοηθάει να ετοιμαστεί για το λουτρό.
-Τι θα κάνω σήμερα;
-Θα φας κορίτσι πρώτα, και μετά θα πας για μάθημα ανάγνωσης κι αριθμητικής. Μετά το μεσημεριανό θα ακολουθήσει το μάθημα της μουσικής σου. Αν άκουσα καλά θα συζητήσεις για την αγορά του δικού σου μουσικού οργάνου.
-Μα εγώ δεν έμαθα ακόμη να παίζω.
-Αλλά ο μεγαλειότατος αποδείχθηκε ήδη υπερβολικά γενναιόδωρος μαζί σου. Τέλος πάντων, ανάμεσα στα μαθήματα θα σε ενημερώνω εγώ για το αν θα υπάρχει κάποια πρόσκληση για εσένα.
-χθες χάρηκε πάντως η Νάτζελ.
-έλα κορίτσι και μη λες τέτοια, ίσως και να χαρείς κι εσύ σήμερα, αν και η μέρα θα είναι βαριά αφού ο μεγαλειότατος θα ανακοινώσει την αποστολή που θα φύγει για το αιμάν.
Αναστέναξε η Σάνζελ προσπαθώντας να μην πει τίποτα που δεν έπρεπε. Άφησε λοιπόν την Κάζια να τη ντύσει απλά σχετικά ίσως για να μην προκαλέσει τον ευνούχο δάσκαλο να κάνει κακεντρεχή σχόλια, και μετά να την οδηγήσει στην τραπεζαρία. Μπόρεσε να φάει μια φέτα από ένα νοστιμότατο κέικ με λάδι, σταφίδες κι αγριοφράουλες που έρχονταν γύρευε πως από πολύ μακριά.
Ο δάσκαλος της αποδείχθηκε πως ήταν πολύ καλοσυνάτος κι αφοσιωμένος στο νέο του καθήκον για να ασχοληθεί έστω κι ελάχιστα με την εμφάνιση της. Το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να βεβαιωθεί πως το χέρι της ήταν σταθερό την ώρα που σχημάτιζε δειλά τα πρώτα γράμματα, καθώς και να είναι σίγουρος πως το μυαλό της ήταν τόσο κοφτερό όσο έπρεπε για να καταλάβει όλα όσα είχε αρχίσει να της λέει. Στο τέλος πάντως του μαθήματος της δήλωσε πως αν δούλευε σκληρά και με αυστηρή πειθαρχία θα μπορούσε να καταφέρει πολλά. Κι αυτό χαροποίησε ιδιαίτερα τη σάνζελ που επέστρεψε στο διαμέρισμα της για να αλλάξει με λίγο καλύτερη διάθεση.
YOU ARE READING
Το δάκρυ της Σανζελ
RomanceΚάποτε, σε μια χώρα πολύ μακριά από εδώ, που δεν υπήρχε στους χάρτες, γεννήθηκε μια κοπέλα που η ομορφιά της πλήγωνε τα μάτια. Το όνομά της ήταν Σάνζελ, Τα μαλλιά της είχαν το χρώμα της νύχτας, ενώ τα μάτια της αυτό του κεχριμπαριού. Από τότε που ήτ...