3

1.5K 191 31
                                    


Ο Τζελίλ, ο πρίγκιπας του στέμματος συναντήθηκε τελικά με τον αρχίατρο του παλατιού στο χαρέμι του σουλτάνου και πατέρα του. Αυτό δεν ήταν ασυνήθιστο να συμβεί, αφού εκεί μέσα κλείνονταν σημαντικότατα ραντεβού στα οποία παίρνονταν δυναμικές αποφάσεις για εφόδους, για πόλεμο ή για ειρήνη. Κι αυτό επειδή οι στρατηγοί και οι υπασπιστές τους δεν ήταν εύκολο να εισχωρήσουν εκεί μέσα χωρίς την άδεια του ίδιου του σουλτάνου, κι έτσι δεν υπήρχε περίπτωση εύκολα να κρυφακούσουν αφτιά που δεν έπρεπε απαγορευμένα πράγματα για να προκληθούν εξεγέρσεις που κατέληγαν σχεδόν πάντα σε αιματοχυσία.

Οι δυο άνδρες συναντήθηκαν επίτηδες σε ένα μέρος από τα ανεπίσημα του αδύτου, πολύ κοντά στα λουτρά συγκεκριμένα. Ο αρχίατρος ήταν ένας άνδρας με σουβλερή μύτη και γενειάδα μακριά, είχε ύφος περισπούδαστο κι ό,τι έλεγε ήταν μετά από μακρά σκέψη. Γονάτισε μπροστά στον πρίγκιπα και του φίλησε όχι μόνο το χέρι, μα και το επίσημο ένδυμα του. Ντροπή του έφερε του Τζελίλ το εθιμοτυπικό αυτό μα δεν είπε τίποτα, μόνο του έγνεψε να σηκωθεί αμέσως.

-Νιώθετε καλά πρίγκιπα μου; Ελπίζω να μην συντρέχουν λόγοι ανησυχίας που σας έκανα να προστρέξετε ως εμένα.

-Είμαι καλά, αρχίατρε σελίμ, άλλος είναι ο λόγος που σε κάλεσα εδώ. Προδοσία ανόσια μυρίζομαι, αφού βέλος αιχμηρό βρήκα καρφωμένο στο κρεβάτι μου.

Του έτεινε ο πρίγκιπας το βέλος κι ο μεγαλύτερος άνδρας το πήρε κι άρχισε να το εξετάζει συνοφρυωμένος.

-ετούτο το πράγμα δεν προέρχεται από το δικό μας βασίλειο, πρίγκιπα.

Ο ήχος από ένα ούτι που κάποια κοπέλα έπαιζε θρηνητικά τους έκανε και τους δυο να σηκώσουν τα μάτια μα τίποτα δεν είδαν.

-Ξέρω ποια είναι που παίζει, Νάρα τη λένε. Κορίτσι γέννησε για Τρίτη φορά.

-Αυτή ήταν η τύχη της. Λέξη δε θέλω να πείτε σε κανέναν Σελίμ, μόνο να ερευνήσετε το βέλος αυτό και να μου πείτε τα αποτελέσματα.

-στις προσταγές σας πρίγκιπα μου, αυτό θα κάνω από τούτη τη στιγμή. Η όσφρηση μου, μου λέει πως είναι ποτισμένο με δηλητήριο, μα μόνο αν το επικαλύψω με ορισμένες ειδικές χρωστικές ουσίες θα μπορέσω να σας πω πιο πολλά με βεβαιότητα.

-Τότε κάνε το σελίμ κι ενημέρωσε με το ταχύτερο δυνατό.

Γλυκιά, μελωδική και βαθιά ήταν η φωνή του πρίγκιπα του στέμματος που ήρθε να ταιριάζει απίστευτα με το μελαγχολικό τραγούδι της Νάρα.

Το δάκρυ της ΣανζελWhere stories live. Discover now