29

920 120 29
                                    

Η σάνζελ άργησε πολύ να ξυπνήσει το επόμενο πρωί, και η Κάζια δεν την ενόχλησε αφού τα μαθήματα τόσο της μουσικής όσο και της γραφής κι ανάγνωσης της δε θα άρχιζαν παρά μετά από το μεσημεριανό φαγητό. Επιπλέον η κοπέλα είχε αργήσει πολύ να κοιμηθεί εξαιτίας της υπερέντασης που ένιωθε μετά την επίσκεψη της στο διαμέρισμα του σουλτάνου. Όταν πάντως άνοιξε η σάνζελ τα μάτια της, είδε πως η Κάζια βρισκόταν μέσα στο δωμάτιο και κάτι σκάλιζε σε μια ντουλάπα από καφετί ξύλο.

-Καλημέρα Κάζια, τι ώρα είναι; Σαν να μου φαίνεται πως παρακοιμήθηκα.

-Ισχύει κορίτσι, καλημέρα. Νιώθεις καλά; Δεν υπήρχε λόγος να σε ξυπνήσω νωρίς σήμερα.

Τεντώθηκε η σάνζελ κι έτριψε πάνω στο πρόσωπο της ένα φεεσκοπλυμένο σεντόνι.

-Πολύ καλά, έλεγα πως δε θα τα κατάφερνα να κοιμηθώ μα έκανα λάθος.

-εγώ στην ηλικία σου δε σηκωνόμουν αν δε με απειλούσαν με το ξύλο. Έλα όμως, βιάσου τώρα, λέω να ανοίξουμε το δώρο του σουλτάνου, τι λες;

Στη στιγμή βρέθηκε δίπλα της η σάνζελ. Έτσι όπως ήταν ξιπόλητη με τα μαλλιά της να ανεμίζουν σκέφτηκε η Κάζια πως έδειχνε σαν παιδί, μα δεν ήταν, όχι, είχε ψηθεί ήδη εκεί μέσα.

-Το έχεις ξαναδεί αυτό το πράγμα;

-Και βέβαια. Πρόκειται για άλλο ένα από τα προνόμια που σου παραχώρησε ο σουλτάνος. Εδώ που η ιδιωτική ζωή είναι έννοια σχεδόν ανύπαρκτη σου χάρισε μια θήκη που σφραγίζει για να κρύβεις μέσα της τους θησαυρούς σου.

-Θέλω να βάλω τα σημειώματα και τα μπουμπούκια του πρίγκιπα.

-Κι αυτό θα κάνεις, δες πως ανοίγει.

Υπήρχε μια μικροσκοπική εσοχή στο κουτί κρυμμένη για αυτούς που δεν το είχαν ξαναδεί, και η Κάζια την πίεσε δυνατά με τον αντίχειρα της. Το καπάκι άνοιξε σχεδόν με τρόπο θαυμαστό κάνοντας όμως και τις δυο γυναίκες να ξεφωνίσουν. Αυτό που υπήρχε εκεί μέσα τις άφησε και τις δυο ξέπνοες.

-Κάτι μου λέει πως μίλησες στην καρδιά του πολυχρονεμένου μας.

Η Κάζια έβγαλε το περιεχόμενο του κουτιού που άστραψε στο πρωινό φως. Έξι καρφίτσες ήταν φωλιασμένες πάνω σε ένα λεπτό στρώμα χρυσού. Χρυσές ήταν κι αυτές, και η κάθε μια τους αναπαριστούσε κι από ένα διαφορετικό πουλί καμωμένο κι από άλλα πετράδια. Μόνο που το στρώμα του χρυσού δεν ήταν ένα απλό κι αθώο στολίδι.

Το δάκρυ της ΣανζελWhere stories live. Discover now