47

776 129 36
                                    

Όταν έμαθε ο σουλτάνος τα νέα για τη σύλληψη της σάνζελ από τους αρμόδιους άρχισε να φωνάζει και να βρίζει τόσο δυνατά σπάζοντας πράγματα, που όσοι βρίσκονταν γύρω του βιάστηκαν να αφήσουν τις θέσεις τους και να κάνουν κάμποσα βήματα πίσω. Ο ένας από αυτούς, δεν ήταν άλλος από τον αδερφό του πρίγκιπα τζελίλ που θα αναλάμβανε τον θρόνο σε περίπτωση δικού του θανάτου. Το χαμόγελο που είχε χαραχτεί στο πρόσωπο του το έκρυψε πολύ καλά, γιατί κάποιοι από τους διπλανούς του, κουρασμένοι από τον ρόλο του κομπάρσου, πάλευαν να βρουν ευκαιρίες να καρφώσουν μαχαίρια στις πλάτες των πριγκίπων.

Ορκίστηκε πίστη στον πατέρα του παίρνοντας φανερά τη θέση του δίπλα του, και μετά περίμενε να δει τι θα έκαναν και όλοι οι υπόλοιποι. Ξαφνιάστηκε όταν είδε τον πρίγκιπα Τζελίλ να μπαίνει μέσα στην αίθουσα και να γονατίζει μπροστά στον σουλτάνο.

-είσαι ένας άνανδρος προδότης, πριν την αυγή θα έχεις κρεμαστεί μπροστά στον λαό που θα εξουσίαζες.

Παίρνοντας φόρα, τίναξε ο σουλτάνος το δεξί του πόδι και τον κλότσησε στην κοιλιά. Ο πόνος ήταν ανυπόφορος μα ο πρίγκιπας Τζελίλ τον υπέμεινε. Το μόνο που έκανε ήταν να σηκώσει το κεφάλι και να μιλήσει στον πατέρα του.

-διέπραξα σφάλμα ασυγχώρητο και θα το πληρώσω μα όχι με τη ζωή μου. Θα πάρω τη σάνζελ και θα φύγουμε από εδώ.

-Σαν τους ιππότες των παραμυθιών; Γελιέσαι αν θαρρείς πως θα σου το επιτρέψω.

Έκανε ένα νόημα ο σουλτάνος και δυο άνδρες άρχισαν να προχωρούν προς το μέρος του πρίγκιπα με σκοπό να τον συλλάβουν.

-μην το κάνεις, άφησε με να ζήσω και θα παραχωρήσω την εξουσία στον αδερφό μου. Το στέμμα της σάρτζα θα γίνει δικό του.

Κάγχασε ο σουλτάνος περιπαικτικά αν και την επόμενη στιγμή σταματούσε πάλι.

-Στον αδερφό σου είπες;

Μια παράξενη σκέψη του είχε γεννηθεί. Τι ήξερε ο πρίγκιπας Τζελίλ;

-ναι μεγαλειότατε, στον αδερφό μου, σε αυτόν που δικαιωματικά ανήκει ο θρόνος.

Οι δυο πανίσχυροι άνδρες κοιτάχτηκαν στα μάτια βαθιά και παρατεταμένα. Κανείς τους δεν υποχώρησε, κανείς τους δεν παραιτήθηκε, μα ο σουλτάνος κατάλαβε πολύ καλά σε ποιον αναφερόταν ο πρίγκιπας Τζελίλ. Η μικρή τον είχε προδώσει με έναν ακόμη τρόπο λέγοντας του την αλήθεια κι αυτό θα της το πλήρωνε.

Το δάκρυ της ΣανζελWhere stories live. Discover now