Πολλά αναπάντεχα μηνύματα έμελε να κρύβει εκείνη η μέρα για το χαρέμι. Η καταιγίδα πλησίαζε και πλησίαζε, και μάνιαζε ο αέρας της εκδίκησης και των μυστικών επιθυμιών που έβραζαν για χρόνια καταπιεσμένες. Κάποιες γνώριζαν κάποια από τούτα τα μυστικά, κάποιες άλλες πάλι μακάρια ζούσαν στην άγνοια τους και στόλιζαν τα λεπτά καλλίγραμμα κορμιά τους προσμένοντας το γλυκό κάλεσμα του σουλτάνου. Την ώρα που η Γιασμίνη πάσχιζε να ελευθερωθεί από την αγωνία της η σάνζελ καλοδεχόταν για ακόμη μια φορά την Κάζια στο διαμέρισμα της. Δούλευε πολύ η σάνζελ τις τελευταίες εβδομάδες όπως ακριβώς της είχε ζητήσει να κάνει ο πρίγκιπας Τζελίλ. Το λαούτο τη βοηθούσε να κλείνει τις πληγές της, τα αηδόνια της μαλάκωναν την ψυχή, όσο για την ανάγνωση τη βοηθούσε να καταλάβει πόσα λίγα ήξερε για τη ζωή και τον κόσμο μέσα στον οποίο ζούσε. Το είχε πάρει πάντως απόφαση να ρωτήσει την ίδια μέρα τον δάσκαλο της μουσικής να της πει αν γνώριζε το ομορφότερο τραγούδι που γράφτηκε ποτέ.
-ήρθε μαντάτο από μακριά κορίτσι. Έφτασε αγγελιοφόρος που ακολουθούσε την ομάδα του πρίγκιπα Τζελίλ.
Η Σάνζελ που την ώρα εκείνη είχε μόλις τελειώσει με το τάισμα των αηδονιών, άφησε στην άκρη αυτά που κρατούσε και την πλησίασε με βήμα αργό. Ήταν σαν να είχε μεγαλώσει, πού ήταν το κοριτσάκι που έτρεχε ξιπόλητο γύρω από την Κάζια;
-Τι είπε; Με ποιον μίλησε εκτός από τον σουλτάνο;
-Με κάποιους στρατηγούς κι ευγενείς. Έχουν κλειστεί σε μια μεγάλη σάλα και μιλάνε. Μην περιμένεις και πολλά όμως, μπορεί τα νέα να είναι παλιά.
-Μα τώρα θα έπρεπε να έχουν γυρίσει έτσι δεν είναι;
-μη βάζεις κακό με το νου σου κορίτσι, πρίγκιπας του στέμματος είναι κι αυτός που κυνηγάνε, δεν τον έχουν αφύλακτο. Η βαλιντέ με ενημέρωσε πως σε μια ώρα θα μαζευτούμε όλες να ακούσουμε κι εμείς τα νέα.
Η Σάνζελ σκούπισε ένα δάκρυ από την άκρη του ματιού της εξοργίζοντας την Κάζια.
-Τελικά τίποτα δε συγκρατείς από όσα σου λέω έτσι; Λοιπόν, θα φορέσεις το βραχιόλι της Λάιρα σήμερα στη συγκέντρωση.
-Όχι δεν το θέλω, είναι κάπως...
-Όπως κι αν είναι θα το βάλεις κορίτσι, τελείωσε. Αν δεν το κάνεις θα βρεθείς σε χειρότερη θέση.
-Τι ξέρει για εμένα η βαλιντέ Κάζια;
Τα μάτια της σάνζελ γέμισαν βουβή ικεσία.
YOU ARE READING
Το δάκρυ της Σανζελ
RomanceΚάποτε, σε μια χώρα πολύ μακριά από εδώ, που δεν υπήρχε στους χάρτες, γεννήθηκε μια κοπέλα που η ομορφιά της πλήγωνε τα μάτια. Το όνομά της ήταν Σάνζελ, Τα μαλλιά της είχαν το χρώμα της νύχτας, ενώ τα μάτια της αυτό του κεχριμπαριού. Από τότε που ήτ...