CAPITOL 5

841 56 10
                                    

Em llevo i vaig cap a la cuina deixant a l'Eric dormint a l'habitació. M'agafo un suc de pinya, el poso en un got de vidre i me'l vec. Deixo el got al rentevaixelles i vaig cap al lavabo. Em miro al mirall, el meus cabells morenos llisos ara estan ple de nusos i lletjos, els meus ulls marró estan inflats i vermells, soposo que estan així de tan plorar. Agafo el respall i em respatllo els cabells lentament i quan ja els tinc ben dessenredats em faig una cua alta, em rento la cara i em respatllo les dents. Quan acabo vaig cap a la meva habitació i entro. El meu amic segueix dormint. Agafo uns leggins negres i un top de fer esport, ja que he decidit que aniré a correr una mica, i vaig al quarto de bany a cambiar-me.
No porto ni dos quilòmetres i ja estic reventada, així soc jo, no tinc resistència. Em paro i em sento en un banc que hi ha a prop meu, la veritat esque s'està molt bé aquí, no s'escolta quasi ningun cotxe. Agafo el meu mòbil i l'encenc, obro la meva carpeta de música i em poso la música després de posar-me els auriculars. Sona "roses" una canço d'un dels meus cantants preferits, el Shawn Mendes. Estic tan distreta cantant la canço que no m'adono que algu s'ha sentat al meu costat fins que noto que toca l'hombro. Em giro i veig a un noi, que més o menys sembla de la meva edad, amb els ulls blaus i els cabells negres. Tenia un somriure senzillament perfecte i bonic, se li veien les dents blanques i perfectament aliniades.
-Hola. Li dic una mica sorpresa
- Hola, em dic Aroon. Diu ell sonrient-me, jo li torno el somriure.
-Jo em dic Samantha pero prefereixo que em diguin Sam. Li comunico
- Encantat Sam. Em diu aixecant la mà per a que les ajuntem.
-Igualment. Li dic i ajuntem les mans.
- Bueno, veig que estas una mica morta. Em diu divertit.
- Si, ja veu, preparant-me per fer maratons. Li contesto rient i ell també riu.
- Algun dia podriem anar junts a correr. Diu ell pensatiu
- Clar, clar, no tinc res millor a fer que correr i a sobre amb un desconegut. Li dic rient. Ell riu. De cop treu un paper de la seva motxila i un boli i veig que apunta algo.
-Te, per si cambies d'opinio.  Em diu i em dona el full, l'agafo i el miro, veig un numero i quan aixeco la vista per mirarlo ja no està. M'aixeco del banc i em guardo el paper a la butxaca  i vaig caminant cap a me casa. Durant el camí no paro de pensar en el que acaba de passar i també penso en ell, en els seus ulls blaus preciosos, en aquell somriure simplement perfecte,en aquells cabells morenos que donaven ganes d'acaricia.

Vaig arribar a casa i vaig anar directa a la meva habitació, entro i em trobo de cara amb l'Eric, ell em mira sorpres  i impactat per trobar-me de cop allà.
- Hola petita, on estaves? Em diu relaxan-se i em somriu dolçament.
- Hola, t'haig d'explicar el que m'acaba de passar. Li dic i rapidament el faig sentar al llit al meu costat.

Hola!!! Espero que us hagi agradat tant com a mi escriurel, boteu i comenteu si us ha agradat, us estimooo😊❤❤❤ i us volia dir que si voleu que us etiqueti en qualsevol de les meves tres historias que mo diguem per el privi i jo al proxim capitol de la historia que volgueu us el dedicare

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now