CAPITOL 35

400 27 6
                                    

De veritat que em costa massa analitzar-ho y creurem tot el que m'acaba de dir el meu pare, és massa per a mi.
- M'estàs dient que portes enganyant a la mare durant molt de temps? Dic de mala llet. Em mira tristament.
- Si... Diu sense més ni menys.
- Pare això és despreciable, m'has decepionat pare, erets el meu heroi però ara ja no, ara reso per no arribar a fer mai el que has fet tu, perquè després d'això es difícil que les persones et mirin igual. Dic jo mentres noto que em cau una llàgrima. El meu pare es queda callat, segurament no sap que dir, se'l nota trist.
- Jo... no volia que acabes així. Diu defensant-se.
- Doncs hi haguessis pensat millor abans d'acostar-te amb una altre dona , no creus? Dic jo quasi cridant.
S'obre la porta de l'entrada, i veig a una dona ben pentinada y molt ben vestida.
- Sam, ets tu? Diu ella al veure'm.
M'he la miro interrogant.
- Si soc jo, i tu ets...? Dic jo per a que acabi ella la frase.
- Soc la Miriam. Diu ella amb un fil de veu. Me la miro de dalt a baix, és molt bonica i radiant. Però la mare és millor, no se perquè la va deixar per anar amb ella.
- Hola. Dic de mala gana. Ella em mirra tristament, però llavors intententa somriure.
- Encantada de coneixe't reina. Diu i surt de la sala. Em giro per mirar al meu pare. Ell em mira sense saber que dir. Em dirigeixo a la porta.
- Sam espera! Sento que crida el meu pare. Sense mirar-lo obro la porta principal i quan estic a punt de sortir em xoco amb algú. Miro al causant i quan li veig la cara em quedo literalment sense paraules.
- Aroon... Dic fluixet.
- Sam... Diu ell també fluixet
- Sam, et presento a l'Aroon, el teu germanastre. La meva ment es queda completament en blanc i no obro la boca. Germanstre? L'Aroon?  A de ser un malson, ho ha de ser per collons, em pot estar passant això a mi, se totes les putes persones que hi ha al mon ha de ser ell em meu germanaste, enserio? Miro al meu para enfadada, ell te la culpa, ell te la culpa de tota aquesta merda, ell te la culpa de que me mare hagi sortit embarassada, si l'hagués tractat com es mereixia i no l'hagués abandonat, ella no hagués begut, ni s'hagués tirat a un altre home quedant embarassada. Es culpa seva perquè ara l'Aroon serà el meu germanastre després de tot el que em passat. No és just, odio això. Sense dir res surto de casa del meu pare i vaig corrent cap a la del Eric. Tinc unes ganes enormes de tirar-me als seus braços i abraçar-lo fort, el vull petonejar, el vull per a mi una estoneta.
Quan al fi i soc a casa entro i vaig directa a buscar l'Eric, de veritat que em moro per veure'l, entro a l'habitació i no hi és busco per tota la casa però no el trobo, arribo a l' habitació dels seus pares i obro la porta amb esperances de trobar-lo allà però quan obro i veig el que hi ha allà, tanco ràpidament la porta, la mare de l'Eric esta en ple acte sexual, no em podré treure mai aquesta imatge del cap.

Espero que us hagi encantat

LOVE YOU❤



NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now