CAPITOL 33

376 26 2
                                    

- Com estas Sam? Em pregunta la Jina al arribar a casa.
- La veritat esque estic molt confusa Jina, el meu pare s'en va anar fent-me un mal increible i de cop despres de temps el veig a la porta de l'institut, esperant-me com si res. Dic jo deixant caure una llàgrima.  La Jina s'acosta a mi i m'abraça.
- No et preocupis reina, tot sortira bé. «no, no sortira be, el meu pare va marxar de casa i de cop me'l trobo a la porta de l'institut sense cap explicació i me mare és va posar a veure, i estava tan borratxa que es va acostar amb un tio que ni s'enrecorda de qui és i ara esta embarassada» penso
- Això espero. Dic a la Jina amagant els meus pensaments. Em separo de la Jina i vaig cap a l'habitació. Tanco la porta i m'estiro al llit. Se'm tanquen els ulls lentament fins que m'adormo.

Em desperto de cop al sentir el  telefon sonar, l'agafo i el despenjo sense mirar qui és.
- Si? Dic amb veu ronca.
- Sam. Em quedo sense paraules i el cor em batega massa ràpid.
- Sam? Torna a dir.
- Pare. Dic jo com puc.
- On estas Sam? Pregunta ell.
- No em tornis a trucar. Dic jo i penjo.
Em deixo caure al llit i al moment entra l'Eric a l'habitació.
- Sam. Diu ell acostant-se a mi. - com estas? Diu, s'asseu al llit i m'agafa per la cintura estirant-me per a sentar-me a les seves cames. M'agafo al seu coll i apoio el cap al seu pit.
- Estic malament, m'acaba de trucar el meu pare i jo li he dit que no volia parlar amb ell i l'he penjat.
- Has fet bé. Diu ell acariciant-me els cabells.
- Tu creus? Dic pujant el cap per mirar-lo als ulls. Em mira somrient.
- Oi tant. Em diu i em fa un peto al front. Em poso recta quedan les nostres cares a l'altura i m'acosto als seus llavis. Li mossego lleugerament ell llavi inferior provocant-li un petit gemec, cosa que m'encanta. Deixo anar el seu llavi i començo a fer-li petons per tot el coll, provocant-li esgarrifanses. Ell m'emputxa fent que caigui boca a munt al llit i ell es situa a sobre. Acosta el seus llavis als meus i em fa petits petons, poc a poc va augmentant la intensitat dels petons. En poc temps la seva llegua esta demanant permis per entrar a la meva boca. Jo li deixo pas. Les seves mans van a parar a baix de la meva samarreta, i van pujant fins arrivar als meus sostenidors. Fica la mà dintre i m'agafa el pit, gemego fent que ell somrigui victorios. Agafo la seva samarreta i li trec, ell fa el mateix amb la meva samarreta, intenta treurem els sostenidors pero no ho acosegueix així que l'ajudo jo i quan m'ens estic apunt de treure torna a sonar el meu telefon. L'agafo i veig que es un numero desconegut, el despenjo.
- Diguem. Dic jo.
- Sam? Pregunta una veu de dona.
- Si soc jo. Dic confusa.
- Soc la Miriam la dona del teu pare.

Espero que us hagi agradatttt, us estimoooo moltttissimmmm

LOVE YOU❤

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora