CAPITOL 38

388 25 6
                                    

Dedicat a: a_pad207 merxi per donar-li tant d'amor al llibree, per a mi es molt important. T'ho dedico guapo❤

- Perquè jo això no ho sabia? Dic encara sorpresa. Em mira sense sapiguer que dir.
- La veritat esque no ho sap ningú, simplement era una distracció mai vaig arrivar a sentir res per ella,  només atracció, jo a ella també li atreia I per això me la vaig començar a tirar, se que semblo un capullo integral però t'haig de ser sincer, quan vam començar a soritir no la vaig anar a veure més, però ella m'enviava missatges I volia que sapiguès que ara estic amb tu. Un cop para de parlar, m'envaig de l'habitació sense mirar-lo, estic molt enfadada, de veritat que ho estic. Sent que crida el meu nom però no li faig ni puto cas. Surto de se casa, I m'envaig a donar un tomb per aquí a prop. Rapidament em maleeixo a mi mateixa per no haver agafat una jaqueta, fora fa un fred que pela, però no torno a casa. Camino sense rumb, no se cap a on anar, només camino I em deixo guiar per els meus propis peus.
- Sam! Sento que criden. Giro el meu cos per veure qui em crida I veig al Nil que ve corrents cap a mi.
- Nil. Dic jo feliç de veure'l. Quan arriva fins a mi, em tiro a sobre d'ell I l'abraço fort. Ell es queda sorpres per la meva reacció. Sense pensar-ho em poso a plorar sobre les seves espatlles. Ell m'acaricia suaument els cabells.
- Que pasa? Em pregunta amb to de preocupació.
- L'Eric. Dic jo sense para de plorar.
Ell es separa de mi I em mira als ulls.
- Que t'ha fet? Diu ell molest. El miro amb els ulls vidrosos.
- M'he enterat que estava amb una pava mentres sabia que a mi m'agrada molt. Dic jo singlotant. Ell em mira encara més sorprès.
-No m'ho crec, com t'ha pogut fer això si ell t'estima. Em diu agafant-me les mans carinyosament.
- Jo tampoc ho se. Dic ell aixeca la mà I em seca les llàgrimes.
- Ja se, I si per animar-te una mica anem a prendre un gelat? Diu ell treient la llengua, cosa que em treu un mig somriure.
-Això somriu, que el teu somriure és precios. Em diu I em pica l'ullet. M'ofereix la mà I jo li agafo, I els dos ens anem a una gelateria amb la mà agafada.
Un cop allà jo m'agafo un gelat de fruits de bosc I ell de xocolata. Ell m'explica anecdotes gracioses que li van passar I no para de ferme riure. El Nil és molt bon amic, sort que m'he l'he trobat, m'ha animat moltissim el dia.
Quan acabem m'acompanya fins a casa I quan estem a l'entrada l'abraço I li dic a cau d'orella.
- Merci per tot Nil, t'estimo molt. Ell m'abraça fort.
- I jo, a tu. Es increible com simples paraules com aquestes et poden alegrar la vida. Li donc un peto a la galta I entro a casa sapiguen que ara haure de parlar amb l'Eric.


Espero que us hagi encantatttt💓❤💗💗

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now