CAPITOL 47

353 28 11
                                    

SAM

Ara mateix sento terror, estic molt nerviosa, quan arribi a casa li hauré de dir tot el que ha passat l'Eric, realment no se que m'ha passat, estimo massa a l'Eric I pensaba que estaba enamorada d'ell, però desde que coneixo a l'Alexa em sento més pillada d'ella que de l'Eric, no se que te l'Alexa que em fa tornar boja, I mira que fa ben poc que la coneixo, però el meu cor me la ha volgut jugar, però eh, estic massa feliç de sentir el que sento per ella, estic feliç que sigui ella qui m'ha robar el cor, ja que la veig amb un cor tan pur, la veig tan bona, tan perfecte. Un somriure intens es posa a la meva cara quan recordo de peto que ens hem fet, ha sigut un moment tan perfecte, ha sigut el nostre moment, el moment que ens hem demostrat que ens estimem. Em vibra el mobil I l'agafo ansiosa, és un missatge seu.
Ja et trobo a faltar. Diu el missatge. Com pot ser tan mona? És adorable joder. Li escric que jo també la trobo a faltar, I és veritat ja la trobo a faltar I mira que fa només minuts que no la veig, soposo que això passa quan t'enamores. Arribo a l'entrada de casa, I el temor em torna a venir recordant que m'hauré d'enfrontar a l'Eric. Entro poc a poc desitjant que ell no estigui. Entro I tanco la porta derrere meu. Sento algo de satisfacció quan veig que la sala està vuida, vaig a l'habitació I la meva petita satisfacció s'en va a pendre pel sac quan veig a l'Eric sentat al llit amb el mobil. Em mira I noto que el cor m'està a punt de sortir del pit.
- Hola... Dic jo intentant no desmaiarme de la pressió que sento ara mateix.
- Hola. Contesta en un to sec.
- T'haig d'explicar un cosa. Dic, em tremola el cos.
- Comença. Diu ell analitzant-me amb la mirada. Empasso fort. Respiro profundament i començo.
- Eric mira, estic super nerviosa I no se ben be com explicar-te això pero bueno ho intentaré, fa uns pocs dies que conec a una noia, he quedat amb ella, I poc a poc he anat sentit coses per ella, al principi pensaba que no seria res, però ara m'he adonat que estic enamorada d'ella, m'ha fet un petó, em sento fatal perquè soc concient de que t'he posat les banyes, jo no volia fer-ho, no et vull perdre ets el meu millor amic I sempre ho has sigut, no et demano que em perdonis a l'acte però si que algún dia ho puguis fer, se que tens tot el dret d'enfadar-te I si vols que m'envagi ho faré. Respiro després de dir tot això ja que ho he dit seguit. Em baixen un par de llàgrimes.
Ell no parla, només em mira serio. Això m'està matant joder.
- Digues algo siusplau. Li rogu. Ell respira fort.
- Sincerament no se que dir-te, m'has posat les banyes, la meva part de novio esta feta pols I vol ferte fora, però la meva part de millor amic em diu que et perdoni, el cas esque no se a quina fer cas.

Espero que us hagi encantat❤❤❤ us estimoo moltttt. Que opineu d'aquest capitol?? Voleu I comenteu.

~V❤

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now