CAPITOL 43

360 24 10
                                    

- T'acompanyo a casa? Em pregunta ella amb una veu que és simplement adorable. Jo assenteixo encantada.
Caminem una al costat de l'altre, no parem de riure, m'agrada molt haver-la conegut, a mi em costa  massa socialitzar amb la gent però amb ella és diferent, ella em transmet molta confiança, llavors m'obro molt I m'agrada molt, ja que ademés jo a pures penes tinc amigues, és més l'única millor amiga que vaig tenir em va traicionar, és agradable tornar a tenir aquella sensació de confiança cap a una noia.
No m'adono i ja estem a me casa. La miro i ella a mi, m'apropo a ella I l'abraço, noto com el seu cor batega fort I tarda en reaccionar però al final m'abraça fort.
- Gràcies per el dia d'avui, fa temps que no m'ho passo tan bé. Em diu ella a cau d'orella.
- El mateix et dic. Li dic jo apretant-la més contra el meu cos.
Ens separem I ella em mira emocionada.
- Donem el mobil. Em diu quasi saltant de l'emoció. Jo obeeixo i li donc. Ella l'obre i va a contactes, apreta a nou i apunta un numero, llavors quan acaba de posar-ho em dona el mòbil.
- Te aixi podrem estar en contacte i podrem tornar a quedar. Diu ella llavors em fa un peto a la galta i s'enva literalment fent petits salts. Inconcientment les meves galtes es tenyeixen de color vermell. Realment m'agrada aquesta noia I tinc ganes de tornar-la a veure, sento que ella serà una persona molt important per a mi.
- Aquí estas. Sento una veu que em torna a la realitat. Em giro I veig a l'Eric apoiat a la porta.
- Hola. Dic jo amb un to neutre.
- On estaves? Em pregunta ell impacient.
- On estaves tu? Dic jo burlona
- He anat a donar un tomb per aquí. Em diu ell
- I jo també. Contesto
-  Sola? Em pregunta, a que ve aquest interrogatori?
- Que més et dona. Li dic jo molesta, no ha de saber que faig sempre.
- Només preguntava. Diu ell defensant-se. - Diguem anaves sola, si o no? Pregunta insistint.
-No, no anava sola. Dic jo amb frustració.
- Ah no, i amb qui anaves? Ostia que putament pesat és aquest paio.
- Amb una amiga, alguna pregunta més, Sherlock? Li dic cansada.
Ell em mira com si m'estigues analitzant i abans de que pugui parlar vaig cap a l'habitació molesta. Que coi li pasa? Ni que fos el meu pare, no m'ha de controlar, jo faig el que vull i no li hagi de donar cap mena d'explicació.
M'estiro al llit i agafo el mobil, obro rapidament per whatssap a l'Alexa.
«hola Alexa, soc la Sam» Li envio.  I al cap de dos segons em contesta
« Hola Sam! Que guay que podem parlar també per aqui, desitjo tornar-te a veure» Aquest missatge fa que em posi una mica vermella.
«quan vulguis» li responc, ella em contesta amb un
«que tal demà?» I jo sense pensar-m'ho dos cops accepto, deixo el mobil a la tauleta I inconcientment acabo somrient com una tonta.

Espero que us hagi encantattt us estimoo moltttissimm
Digueu-me si us ha agradattt❤❤

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now