CAPITOL 39

383 28 11
                                    

Narrat per: Eric.

La he cagada massa, perquè colloms soc tan putament inutil? Ara que al fi la tenia, ara que per fi era la meva novia ho haig de fer tot mal be. La Sam porta fora molt de temps I començo a preocupar-me. Em sento al llit I m'estiro els cabells frustrat, li he fet mal, de petit vaig em jurar que mai li faria mal I he trecat la promesa per gilipolles, estimo a la Sam amb tot el meu cor, ella per a mi ho es tot, sense ella jo no seria el mateix, sense ells no podria estar, ella es la meva vida sencera I faria el que fos per veure un somriure a la seva cara. Sento la porta obrir-se I ràpidament m'aixeco del llit. Sento uns passos apropant-se I espero amb ansies que arrivi. La porta s'obra lentament I puc veure com s'asoma una mica el cap de la Sam, quan em veu suspira I entra tota.
- Hola Sam. Dic jo satisfet de veure que està bé.
- Hola... Em respon ella tristament. No aguanto més, m'agenollo devant d'ella I li agafo la mà.
- Ho sento molt, de veritat em sento molt malament no ho hauria d'haver fet, estic super penedit. Jo de veritat que t'estimo molt, no t'ho pots arribar a imaginar. Es queda en silenci I no em vol mirar, li agafo de la barbeta amb la mà I li pugo el cap per a que em miri als ulls. Ella intenta girar la cara.
- Sam siusplau miram, parlam o qualsevol cosa aquest silenci em fa molt de mal, necessito que em parlis. Ella al fi gira la cara per mirar-me però segueix sense parlar.
- Sam, de veritat que per a mi ho ets tot, no se que seria de mi sense tu, mai havia sentit el que sento per tu amb una altre persona, tu per ami ets un tresor, ho sento molt, espero que siguis capaç de perdonar-me algun dia, si fa falta jo esperare tot el que necessitis per perdonar-me. Dic obrint-li el meu cor a ella. Veig com una llàgrima baixa per la seva preciosa galta.
- No ploris reina. Dic li li aixugo la llàgrima fent-li un lleuger peto. Veig que li surt un mig somriure I em fa que tingui una mica d'esperança. Em separo una mica de ella I ella m'agafa la cara amb les mans, s'apropa lentament fins que te la boca al costat de la meva orella, sento el seu alè I m'esgarrinfo.
- No em volia enamorar de tu, ho juro. Diu lentament, es separa I em fa un peto petit als llavis abans de sortir per la porta, aquesta noia em te completament boig I m'acaba de confesar que esta enamorada de mi, estic molt confus, però a la vegada amb esperaces de que la podre recuperar, I el meu objectiu és tenir-la un altre cop al meu costat I recuperar la confiança perduda.

Espero que us hagi agradat, que hi penseu?

LOVE YOUU BEIBEEE

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now