CAPITOL 27

428 35 8
                                    

Ha passat un dia desde que l'Eric i jo estem sortin, em dormit abraçats l'un amb l'altre. I ens em despertat bastant tard, a les dues de la tarda.

- Eric, vols que anem al centre comercial? Pregunto quan acabem de dinar/ esmorzar.
- Vale. Diu ell i anem els dos a la habitació per vestir-nos.
M'agafo tota la roba, una sudadera, unes matlles negres, unes bambes i una samarreta i em dirigeixo a la porta, i quan estic a punt de sortir l'Eric m'agafa del canell.
- I si et cambies aqui amb mi? Diu ell somrient-me. El miro divertida.
- Va a ser que no maco. Dic just abans de sortir per la porta. Vaig al lavabo i em vesteixo, em deixo el cabell suelto. Em poso una mica de rimel i torno a l'habitació. Quan arrivo veig a l'Eric ja vestit.
Porta una sudadera blanca llarga i uns pantalons texans negres, esta molt bo.
- T'agrada el que veus, oi? Diu quan nota la meva mirada. Giro el cap rapidament i em poso vermella. Ell riu i s'acosta a mi agafant-me de la cintura.
- No et posis vermella petita. Diu i em fa un peto al coll, cosa que fa que m'entri un calfred. Ell riu per sobre el meu coll al notar-ho.- Anem? Diu separant-se del meu coll.
- s-si. Dic amb vergonya.

El centre comercial esta petat de gent, la gent sempre deixa les compres per l'escola la últim moment.
- Anem allà. Dic a l'Eric al veure la meva botiga de ropa preferida. Ell assenteix i entrem. Només entrar veig uns pantalons i un top preciosos, els agafo i vaig al probador.
De cop mentres em trec la sudadera i la samarreta noto com algú obra la cortina del probador de cop, em giro horroritzada i veig que es l'Eric.
- Puc veure com et cambies? Diu ell mirant-me.
- No! Crido i tanco la cortina de cop.- esperet a qui fora. Dic jo ràpidament.
Em poso el top i els pantalons i surto del probador.
- Que et sembla? Pregunto a l'Eric.
Ell em mira de dalt a baix.
- A veure girat. Diu ell i jo li faig cas.
Em torno a girar i veig que es llepa el llavi inferior, quan fa això em mata.
- Em sembla que et fa un cul espectacular, i el top et que, uff. El seu comentari fa que em posi vermella però m'acosto a ell, em sento a sobre d'ell i li faig un curt peto als llavis. Ell m'agafa de la cintura i em torna a bessar, però més apassionadament, el segueixo. Les nostres llengües ballen al mateix compàs.
- Ejem. Escolto que diuen i al instant em separo de l'Eric. Miro al culpable i veig a una treballadora mirant-nos.
- Podrieu deixar això per casa, hi ha gent esperant per entra. Diu, em disculpo avergonyida i entro al vestidor, em cambio ràpidament i surto d'allà vaig a la caixa i compro el que m'he probat per les molesties.

Surto de la botiga, merda ara ja em tenen fitxada.  Veig a l'Eric apoiat a la paret de fora.
- Al final, m'ho he comprat, quina vergonya deu meu. Dic encara vermella. Ell riu
- No ha estat per tant. Diu i m'agafa la mà entrellaçant els nostres dits. Miro les nostres mans, es una sensació extranya pero tanmateix increible.
Crec que em podre acostumar molt bé a anar així.

Espero que us hagi encantat, us estimooo moltissimmmmm.

LOVE YOU❤

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now