CAPITOL 29

399 35 4
                                    

No faig cas a l'Eric i em giro per seguir amb la classe.
Sona el timbre per anuncia el pati, espero a l'Eric a la porta però ell em mira i s'enva amb uns tios i em deixa plantada, decideixo no fer-li cas.
- Sam, vols que passem el pati junts? Em giro per veure qui m'ho ha preguntat i veig al Nil, li somric
- Es clar. Li dic.
Ens anem a un costat del pati on hi ha sombra i ens sellem allà.
- A que et vols dedicar de gran? Li pregunto. Es queda pensatiu.
- M'agradaria ser metge. Diu ell.
- Enserio, que guay, i perquè metge?
Pregunto amb curiositat.
- Per dos raons, la primera perque m'agrada i la segon perque gràcies a un metge que no va voler fer be el seu treball me mare va morir. Se li escapa una llàgima. -I em vaig jurar de petit que seria metge i m'esforçaria el màxim possible per a que no li passes a ningú el que em va passar a mi.
Les seves paraules m'han arribat al cor, l'admiro, perquè ha passat per una cosa horrorosa i vol intentar que mai ningú passi per això.
M'acosto a ell i l'abraço fort, ell apoia el seu cap a les meves espatlles.
- Gràcies per explicar-m'ho, ets una persona digne d'admirar. Li dic.
- Gràcies. Diu i noto que somriu, cosa que fa que jo també somrigui.
- Que cony feu? Sento que diu algú, reconeixo la veu al instant.
-Eric. Dic i em separo d'ell. Miro a l'Eric, està enfadat i te una cara de gelosia cosiderable.
- No portem ni una setmana i ja em vols canviar. Diu i s'enva, el segueixo.
- Ets imbecil o algo? Només l'estava abraçant. Dic fent que es giri.
- I perque coi l'abraces, si es pot sàpiguer. Diu amb ràbia, desde quan es tan gelós?
- L'estava abraçant perque m'ha explicat que la seva pobre mare es va morir i s'ha posat a plorar, per això l'abraçava saps. Dic enfurismada.
- No és excusa. Diu, quan diu això em donen unes ganes immenses de donar-li una bofetada.
- T'acabes de  sentir?!, és molt despreciable el que acabes de dir, es molt despreciable que la teva estupida gelosia de merda hagis dit això. Dic i m'en vaig enfadada.

Vaig a devant d'ell per no veureli la cara, estic massa enfadada, lo dolent esque vivim al mateix lloc ara.
- Segueixes enfadada? Crida, l'ignoro.
Arrivem a se casa i obra la porta. Entro i quan estic pujant m'agafen del canell.
- Sam, perdona, m'he passat. Diu lamentat.
- Joder si t'has passat, sort que ell no estava, i no t'he pegat perquè et tinc respecte. Dic mirant-li malament.
- Ho sento, de veritat, no volia dir-ho, ho sento moltissim. Diu ell arrepentit.
- Vale, et perdono. Dic amablement. Ell m'abraça i jo el corresponc. Es separa i em bessa apassionadament, posa les seves mans a la meva cintura i m'apreta cap a ell. Una de les seves mans puja per sota de la meva samarreta. Jo li baixo i el miro.
- Encara no estic preparada Eric.

Espero que us hagi agradatt

LOVE YOU❤

❤LOVE YOU❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now