CAPITOL 37

397 26 14
                                    

El temps passa lent fins que al fi sento la porta de l'entrada obrint-se. No em moc, espero a que ell pugi. Sento les seves pases lentes. Segurament pensa que estic adormida però no es el cas. No he pogut adormir-me, he d'admetre que m'ha fet més mal del que vull admetre veure'l amb un altre noia sapiguen que està oficialment amb mi. Sento com s'obre lentament la porta, se que intenta no fer soroll però la porta fa petits sorollets que inunden l'habitació amb els ecos.
- No cal que intentis ser silencios, estic desperta. Dic jo secament. Ell entra I se'm queda mirant, jo rapidament giro el meu cos cap a l'altre costat per no haver-lo de mirar als ulls.
- Pasa alguna cosa, princessa?
Princessa? Princessa? Segur que també li diu així a la puta aquella. Com s'atreveix a dir-me princessa desprès d'anar-se amb una pava de la mà, idiota.
-Deixa'm. Dic jo enfurismada. Em giro un petit moment per mirar-lo I pic veure la confusio en els seus ulls. Veste'n amb l'altre noia amb la que estas. Dic jo amb to burleta. Em torno a girar per a que vegi la indignació que tinc als ulls. Però quan el miro veig el preocupament als seus ulls.
- Merda... sento que xiuxiueja. Ens has vist, oi? Mare meva mira que és inútil.
- Es clar que t'he vist, sino com ho sabria burro! Crido I ell s'encongeix.
- Mira, no es el que sembla, de veritat. Diu ell exagerant els gestos.
- M'es igual, deixem en pau. Dic jo I em torno a girar per no mirar-lo.
- Tu no saps res! Crida ell.
- Que no se res, m'estas posant les banyes, puto insensible! Crido jo, noto com em poso vermella del enfado, em mira indigant.
- Torno a repetir que no saps res. Diu amb les dent serrades. Quan estic apunt de girar-me I seguir la baralla, es gira, obre la porta I s'enva tancant la porta tan fort que vibra la paret. Tanco els ulls amb ràbia I noto com em cau una llàgrima, me l'aixugo ràpidament amb l'esperança de que no em caigui ni una més, però al moment revento a plorar. Em fa mal com m'ha parlat però el veure'l amb un altre m'ha matat per dins, m'he adonat de que estimo a aquest nen amb cada fibra del meu cos, és una sensació que mai havia sentit per ningú, però per al que es veu ell no sent el mateix. Tan de bo entres per la porta de cop I em digués " t'estimo, ets la única a la que vull", com si em llegis la ment entra de cop. Se'l veu més calmat però segueix una mica alterat.
- Sento haver- te parlat malament. Diu ell amb un to una mica sec. No t'estic posant les banyes, tu ets el meu mon. Ella és la meva antiga distracció. Ella era amb qui m'entretenia quan m'aborria, anava a se casa I follavem, però ara et tinc a tu, tinc la meva llum, tota per a mi, llavor li he anat a dir que no em busqui més, ja que no em trobarà.
No se com pendrem això, el meu cervell no sap com analitzar-ho.

Espero que us hagi encantat gracias perq gracies a tots vosaltres he arrivat a les 3'68k, us estimoooo

LOVE YOU❤


NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now