CAPITOL 8

637 51 18
                                    

La pel.lícula ja ha acabat i m'ha literalment encantat, en canvi l'Eric s'ha quedat adormit a sobre el meu hombro. No el vull despertar, està molt mono mentres dorm però demà he quedat aviat amb l'Aroon així que moc a l'Eric lleugerament per a que es desperti.
- Eric. Dic amb un to suau. No es desperta.- Eric. Torno a dir una mica més fort, però encara no es desperta-Eric!. Dic ara cridant.
- Que vols pesada? Diu ell mig adormit. El miro malament però ell no em veu.
- Eric ves a dormir a la teva habitació, jo m'en vaig a me casa. Li dic enpuxant-lo no molt fort però lo mínim per treureme'l de sobre.
- Vale, vale, bona nit Sam. Em diu ell i s'aixeca del sofà, al principi li costa aguantar l'equilibri, però al final s'aguanta.
- Demà per la tarda vull que vinguis a me casa i m'expliquis tot el que ha passat amb aquell tio, vale? Em diu ell mirant-me als ulls, sembla que ja s'ha despertat del tot.
- Si, està bé. Li dic jo rodant els ulls.
- Ah, i vigila amb aquell nano, a la mínima que et faci algo o intenti algo, vesten corrent, i m'ho has de dir que jo el mataré. Em diu ell, odio quan es porta com si fos el meu germà gran, jo soc més gran que ell per dos mesos.
- sisi. Dic jo.
- promete-ho. Em diu ell exigint
- Deu meu, que pesat ets. Li dic jo cansada del seu comportament.
- Que ho juris. Diu ell encara més exigent. El miro als ulls, se que fons que no ho juri no em deixarà en pau.
- Està bé pesat, ho juro. Dic jo cedint al final.
- Així m'agrada. Diu ell, de cop s'acosta a mi i em dipossita un peto a la galta. Bona nit Sam. Diu ell, i em somriu just avans d'anar-se cap a la seva habitació.

Obro la porta de casa, i quan entro intento que el que estic veien sigui mentira, me mare està al sofà amb dues ampolles de vi al seu costat. Tanco la porta intentant no fer ramo, m'acosto on està ella i agafo les dues ampolles de vi per anar-les a llençar a la brossa. Quan ja les he tirat, acomodo a me mare al sofà i la tapo amb una manta, amb sort pode només ho fa aquesta nit. Em dirigeixo cap a la meva habitació, arrivo i el primer que faig és posar-me el pijama, i després em deixo caure al llit, i al moment ja estic adormida.

Obro els ulls al notar raigs de sol als meus ulls, ja és de dia, miro el despertador que tinc s la tauleta de nit i son les... Deu meu son les nou i mitja i encara no me preparat, em mitja hora he quedat amb l'Aroon. M'aixeco ràpidament i em vesteixo amb el primer que trobo, que son unes malles negres, una samarreta blanca "adidas" i unes bambes negres nike.
Vaig al lavabo, em miro al mirall, tinc els cabells fatal, molt despantinats, com que es tard m'el agafo amb una cua alta, ara estic una mica millor. Surto del lavabo, m'agafo el mòbil, les claus i una barreta energètica que tenia per allà i surto de casa, sense fer gaire ramo, ja que me mare està dormida. Son menys deu, camino  ràpida per estar allà a temps. A les deu menys dos ja estic entrant al parc i allà el veig parat d'esquena, porta un xandal adidas verd que li queda genial. De cop es gira i em mira, i veig que se li forma un somriure preciós als llavis i jo inconcientment també somric i arrivo on està ell.
- Preparada per correr. Diu ell somrient encara més.
- Oi tant. Li dic segura de mi mateixa.

ESPERO QUE US HAGI AGRADAT MOLTISSIMMM, MOLT PETONSSSS, VOTEU I COMENTEU SI US AGRADA❤❤❤

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now