Em desperto cansada, està recordant al meu ex no m'ha fet gens bé. M'aixeco del llit intentant no perdre l'equilibri i em dirigeixo a la cuina. Quan ja estic allà m'agafo el bric de suc de taronja i em poso suc a la meva tassa, després en un bol em poso cereals i m'els menjo, mes tard em bec el suc i endresso el que he utilitzat. Vaig a despertar a me mare ja que son les onze del matí, obro la porta de la seva habitació però veig que no hi és, on deu estar? Millor no em preocupo al fi i al cap ella ja és grandeta com per saber que fa.
Vaig a la meva habitació i agafo el mòbil, tinc una trucada perduda de l'Eric. El truco.
- "Hola? La seva veu ronca m'indica que s'acaba de llevar com jo.
-Hola. Li dic jo rient
- Ets tu. Diu ell després d'aclarar-se la gola.
- No, soc un alien. Li dic jo sarcàsticament
- ja, ja ,ja, molt graciosa. Diu ell amb veu burlona.
- A que si. Li dic jo.- que volies? Li pregunto
- Ah! Esque me mare m'ha dit que si vols quedar-te a sopar a casa? Em pregunta ell
- Es clar. Li contesto jo emocionada, ja que m'encanta anar a sopar allà, la seva mare cuina super bé i allà em sento estimada. Com no haig de fer res important decideixo posar-me música i ballar per tota la casa, i així faig, amb la canço de les teves pigues de doctor prats sonant començo a ballar, perquè he decidit que avui ningú em fastidiará el día, ni tan sols el record del idiota del meu ex.Son les dues de la tarda, estic cansada de tan ballar, he posat a fer uns quants macarrons i mentres es fan em poso a veure los simpson, aquest dibuixos sempre em fan riure. Quan els macarrons per fi estan fets, em poso tomàquet i me'ls menjo. Poso al rentaplats el plat que he utilitzat i vaig al sofà, els simpsons ja han acabat així que decideixo mirar que fan a la televisió. Després de mirar uns cent canals trio disney chanel ja que fan "coco" una pel·lícula que personalment aunque sigui de nens petits a mi m'encanta, digueu-me infantil o tot el que vulgueu però jo soc així.
Quan porto una hora veien la pel·lícula la porta de l'entrada s'obre, em giro i puc contenplar a me mare desorienientada de lo borratxa que està, apenes s'aguanta de peu, corro cap a on està ella i just abans de que pugui fotre-li la bronca per estar així de borratxa, cau al terra adormida, sort que abans de que el seu cap s'estrelles contra el terra, he posat les dues mans per aguantar-li. Com que no tinc la suficient força com per portar-la a l'habitació, l'arrastro fins el sofà, l'estiro, fico un coixí a baix del seu cap i la tapo amb una manta, aunque estiguem a estiu, la miro, jo ja no veig a me mare, si que veig a un dona deprimida, una dona que li costarà molt tornar a somriure i això em mata per dins.ESPERO QUE US HAGI ENCANTAT!!! US AMOOO MOLTTT❤❤❤ VOTEU I COMENTEU SI US HA AGRADAT 😘😘
YOU ARE READING
NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)
Romancesempre hi ha una mica de veritat en cada "es broma" Sempre hi ha una mica de mentira en cada"no se" sempre hi ha una mica de sentiments en cada"no importa" sempre hi ha una mica de dolor en cada "estic bé" La Samantha ho sap més que ningú, ella semb...