CAPITOL 41

417 23 9
                                    

- Espera, tens condons? Pregunto nerviosa.
Em mira I assenteix, s'aixeca rapidament I agafa un del calaix.
- Com és que tens tants? Pregunto al veure la caixa quasi plena pero no del tot.
- Mai es saps quan els utilitzaré. Em diu picant-me l'ullet. El comentari em fa enfadar.
- Ah. Dic seca. Ell no tarda en donar-se compte de que no m'ha agradat el que ha dit.
- Ei, era broma. Diu I em fa un peto tendre a la galta, el miro als ulls?
- Soc verge, amb mi no sentiras res. Dic fluixet- No perdis el temps. Baixo la mirada.
- Sam,  no diguis això si ho faig es perque ho vull, t estimo molt I em sento molt afortunat perque hagis decidit que la teva primera vegada segui amb mi, sam per mi ets el meu tot, I amb el simple fet d'estar amb tu ja estic ple de plaer. Diu ell fent-me que s'em caigui una llàgrima de felicitat I amor que sento en aquest moment.
- No saps el que t'arribo a estimar. Dic jo somrient.
- I jo a tu petita. Diu ell tornant-me el somriure. 
Perquè coi a de ser tan perfecte? Tot ell és perfecte, I ara el tinc amb mi, em sento tan afortunada. Li miro els abdominals que te I em donen ganes de més, li baixo els pantalons rapidament I li puc veure un bulto gegant als cançotets. M'el quedo mirant I despres miro a l'Eric als ulls, ell es posa vermell.
- Esque m'excites massa. Diu ell, em ric fluixet. Aixeco la mà I li acaricio poc a poc per sobre els calçotets, en cercles.
- Joder. Diu ell en un gemec. Excitada li baixo els calçotets I li agafo el membre amb la ma, pujant I baixant, ell gemega fent que encara el desitji més.
- Si segueixes aixi m'escorro abans de temps. Diu ell quasi en un sospir.
Paro I ell em baixa les calces, es posa el condó amb agilesa.
- Al principi et fara mal. Em diu ell mirant-me, jo assenteixo I ell comença a entrar lentament, em fa mal, em fa molt de mal, però a la vegada noto molt de plaer.
- Pots aguantar?. Em pregunta ell. Jo assenteixo adolorida. Ell va entrant I sortint amb ritme constant I jo al cap d'un moment, deixo de sentir dolor I començo a sentir només plaer. Ell va accelerant el ritme. Sem posen els ulls en blanc, el plaer que sento és molt intens.
Quan arribem els dos al orgasme parem.
- T'estimo. Diu
- T'estimo. Dic
Ens estirem un al costat del altre.
- Com estas? Em pregunta mirant me als ulls.
- Em sento rara, però m'encanta. Dic sincerament
- Normal que et sentis rara, has perdut la virginitat, espero que hagi valgut la pena perdre-la amb mi. El miro tendrament.
- Et dic jo que ha valgut molt la pena. Dic jo I l'abraço. Ell em correspon I em fa un peto al front. De cop em sona el mobil. L'agafo I veig el nom de me mare, ara paso d'agafar-lo, no em vull cabrejar, refuso la trucada I apago el mobil, ara estic massa be com per estressar-me

Espero que us hagi encantat, nk ha sigut molt family friendly pero espero que us agradi igual.
💗💗💗❤💗LOVE YOUUUU

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now