CAPITOL 40

397 26 7
                                    

Estic tan confusa, tot el que m'ha dit m'ha arrivat al cor però no puc evitar sentir que m'ha fallat. Vaig cap el menjador I em sento al sofà. Noto que estic cansada llavors m'estiro deixant el meu cap a sobre un coixí blanc que hi ha. Tanco els ulls. I si de veritat tot el que m'ha dit l'Eric, I si m'estima tant com jo a ell. Bueno això és bastant impossible perquè jo estimo a l'Eric d'una manera increible, mai havia estimat tant a algú de veritat que no, l'estimo amb cada part del meu cos, I malgrat el que va fer no m'agrada gens, l'haig de perdonar, perquè per mi ell és el més important del meu mon.
- De veritat ho penses? La veu em sobresalta.
- Que? Dic confusa I perduda. Obro els ulls I veig a l'Eric devant meu.
-  Et recordo que a vegades parles en somnis. Diu ell sense disimular un somriure. Em poso vermella.
- Estàs literalment com un tomàquet nina. Diu I s'apropa a mi. Quan està quasi al meu costat s'asseu al sofà I m'agafa les mans.
- De veritat que tot el que has dit és real? Diu ell mig somrient però veig que està bastant insegur cosa que trobo adorable.
- Cada paraula. Dic jo instintivament. Se li fa un somriure gran i precios als llavis.
-I tu? Dic jo nerviosa.
- Mai havia estat tan sincer obrint els meus sentiments. Diu ell fent que el meu cor acceleri el pols, noto com una onada d'amor inunda el meu cos, I em llanço a sobre d'ell I junto els meus llavis amb els d'ell. Ell es sobresalta però al moment em segueix.
- T'estimo vida meva. Diu ell en un sospir.
- Jo a tu també amor meu. Dic també sospirant. Ell entrellaça els nostres dits amb una mà I amb l'altre m'agafa de la cintura I fa que poc a poc ens estirem al sofà, ell va baixant els llavis al meu coll deixant-me petites marques, xucla la pell sensible del meu coll I jo deixo anar un petit gemec. La seva mà recorre el meu cos de dalt a baix fins que la para en un dels meus pits.
- Joder nena, perquè estas tant bona? Diu ell mossegant-se el llavi d'abaix.
- Perquè he après del millor. Dic jo imitant el seu gest. Ell riu I em torna a bessar. Em fa petits massatges per sobre el sostenidor I jo rapidament em trec la samarreta I el sostenidor quedan amb el pit nu. Se li obren els ulls.
- Deu meu. Diu ell. I baixa els llavis fins un dels meus pits llepant-lo molt poc a poc per no fer-me mal, noto el plaer, ell es treu la samarreta I m'agafa els meus pantalons, l'ajudo a que m els tregui.
- Estas segura? Diu ell preocupat.
- amb tu sempre ho estic. Dic desitjant-lo.
Ho fare ara es el moment, el moment perfecte

Espero que us hagi encantat❤❤❤

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now