CAPITOL 6

751 55 18
                                    

Li explico tot el que m'ha passat a l'Eric detalladament i ell escolta sense tallar-me, fins que acabo i opina:
- Llavors el que m'estas dient esque un nen que no coneixes de res, t'ha donat el seu telèfon i vol que sortiu a correr un dia i tu estas pensant en acceptar? Em pregunta  amb un to sec i borde.
- Si, algun problema? Li dic enfadada. Ell em mira als ulls i també fica cara d'enfadat.
- Dons si, no coneixes de res a aquell tio, i si es un lladre o un violador. Em diu pujant una mica el to, el fulmino amb la mirada.
- Tu ets imbecil, com vols que sigui un violador? Que estiguis gelós no és rao com per jutjar així a una persona. Li dic molt cabrejada.
- No estic gelós! Diu cridant- simplement t'estic intentant protegir saps? Però si tu vols ser una ilusa de merda i anar amb aquell idiota, truque'l i queda amb ell. Les seves paraules em fan mal, no em crec que sigui tan egoista i que pensi això.
- De que cony vas? De veritat penses que soc una ilusa de merda? Li dic intentant sembla enfadada però més que enfadada estic decepcionada i triste, i de cop comencen a caure llàgrimes dels meus ulls sense voler-ho, intento parar-les, però no puc, veig que ell em mira i cambia la cara d'enfadat a preocupat.
- Eh... petita, ho sento molt, no volia fer- te plorar. Em diu amb un to més suau i fica la seva mà al meu hombro- simplement esque em preocupo molt per a tu, no suportaria mai que et passes alguna cosa. Em diu i em mira als ulls, amb el seu dit em treu les llàgrimes dels ulls i jo m'acosto a ell i l'abraço, ell em correspon.
- T'estimo. Li dic fluixet.
- I jo a tu. Em diu ell, ens separem i ell em fa un peto a la galta.

Son les cinc de la tarda i d'aqui mitja hora he quedat amb l'Eric a se casa. Ell s'ha anat de la meva fa unes tres  hores, però com que no podem estar molt de temps separats hem tornat a quedar a les cinc i mitja. Vaig cap el lavabo, una dutxa calenta em sentirà de puta mare. M'he preparat la roba que em posare després, una samarreta de tirants blanca i uns pantalons curts negres. Obro el grifo i espero a que l'aigua es possi calenta, mentres em recullo el cabell amb un monyo ja que no m'el rentaré. Entro a la dutxa i deixo que l'aigua calenta mulli tot el meu cos.
Sorto de la dutxa i embolico el meu cos a una toballola, sorto del lavabo i vaig cap a la meva habitació, em vesteixo i em deixo el cabell amb el monyo ja que em fa molt de pal pentinar-me. Agafo les claus i el mòbil i surto de casa.
Estic passant per el parc aquell que hi ha a prop de me casa fins que veig algú que em sona molt, però esta d'esquenes, em quedo mirant-lo fixament i llavors es dona la volta i el veig , allà està mirant-me amb aquell somriure preciós i amb aquells ulls blaus intensos, allà està l'Aroon.

Espero que us hagi encantat, recordeu que si voleu que us dediqui un cap nomes mo heu de.dir per privi, voteu i comenteu si us ha agradat, molts petonsss❤❤

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now