Miro a l'Aroon i el saludo sense ganes.
- Que tal? Diu amb calma, crec que no es dona compte de la situació.
- Bé... Dic mirant al terra. Miro disimuladament l'Eric, la seva mirada cap a l'Aroon mostra confusió i enfado.
- M'alegro. Diu amb veu animada, no m'atreveixo a mirar-lo, em sento massa avergonyida per el peto que li vaig fer i per com vaig reaccionar després.- Escolta... Sam... Podriem parlar a soles. Em pregunta i això em descoloca, que li diré?
- Em... no se Aroon. Dic nerviosa, miro a l'Eric, ara està mirant a l'Aroon amb odi, estarà gelós? Agafo valor i miro a l'Aroon, em mira impacient. - Vale... dic finalment. M'aixeco i començo a caminar derrere l'Aroon però de cop l'Eric m'agafa per el canell i m'apropa a ell.
- Vigila. Em diu fluixet a la orella. El miro seria, i vaig cap l'Aroon i ens posem derrere un arbre per tenir intimitat.
Estem en silenci, cap dels dos parla, miro al noi que tinc devant.
Miro els seus ulls blaus com el mar, els seus cabells negres com el carbó, els seus llavis i la manera en que se'ls llepa quan està nerviós. Sincerament és un noi molt atractiu i molt maco.
- Sam? Diu movent la seva mà per devant de la meva cara, la seva veu em treu dels meus pensaments, no m'havia adonat que l'estava mirant fixament, quina vergonya.
- Que...? Dic baixant el cap vermella. Ell m'agafa la barbeta per a que el miri als ulls, perquè ha de tenir uns ulls tan preciosos?
- Que sents per mi? Diu ell amb una veu molt fluixa pero a la vegada molt tendre. Em quedo en blanc, la veritat esque es molt guapo i molt bona persona i ha tingut que passar per el mateix que he passat jo, m'agrada però no estic enamorada d'ell, en realitat no se ben be el que sento per ell.
- La veritat.... no se que sento. Dic sincerament. S'acosta a mi.
- Poder aixi ho descobreixis. Diu just abans de ajuntar els nostres llavis en un peto tendre i lent. Li segueixo el peto, m'agrada la sensació. El ritme del peto augmenta i poc despres les nostres llengües ja estan jugant l'una amb l'altre. Ens separem per falta d'aire i el miro als ulls, te les pupil.les dilatades, com soposo que jo també les tindré.
Em giro al sentir una presencia derrere. I allà parat veig a l'Eric mirant-me dolgut.
- Eric... Dic quasi sense veu. Abans de que pugui anar cap a ell s'enva corrents.
No l'entenc, perquè s'enfada, si no li agrado no hi ha motiu per posar-se aixi, no estem junts, ell no vol, llavors si estic amb un altre no s'hauria d'enfadar, no?
- Aroon hauria d'anar cap a casa, t'enviare un missatge per quedar. Li dic i li donc un peto a la galta abans de marxar.
Vaig corrents cap a casa de l'Eric, ara visc allà.
Arrivo i truco a la porta, jo no tinc claus.
Tarda en obrir pero per fi m'obra. I jo que li dic ara?Espero que us hagi encantat! Us estimooo❤❤
❤LOVE YOU❤
YOU ARE READING
NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)
Romancesempre hi ha una mica de veritat en cada "es broma" Sempre hi ha una mica de mentira en cada"no se" sempre hi ha una mica de sentiments en cada"no importa" sempre hi ha una mica de dolor en cada "estic bé" La Samantha ho sap més que ningú, ella semb...