CAPITOL 17

429 35 2
                                    

Tornen a trucar i torna a ser el meu pare.
Tinc el mobil sonant a la mà no se que fer, li agafo o no? No tinc temps a decidir que l'Eric ja ha apretat el boto de "rechazar". El miro tristement i ell em mira amb comprensió abans d'abraçar-me.
- És massa aviat per a que parlis amb ell. Em diu dolcement a la orella, assenteixo i apoio el cap a la seva espatlla i començo a plorar, ell em va dient coses com "tranquila" o "no ploris" mentres m'acaricia els cabells despantinats que te una persona quan s'acaba de llevar. Sort que el tinc al meu costat.

- Tire't. Em diu cridant desde l'aigua.
Nego amb el cap.
- No, jo vull pendre el sol. Li dic jo tubada a la tumbona. Matins com aquest de piscina, sol, calor, i amb l'Eric son els millors.
- Ja veuras tu que no. Diu ell retant-me jo li aixeco el dit del mig i tanco els ulls mentres em poso més morena amb els raigos de sol. I de sobte sento que m'aixequen de la tumbona, l'Eric m'esta agafant en braços.
- Que fas?! Li crido intentant baixar.  Ell m'agafa encara més fort, el seu pit nu mollat i fred està enganxat al meu bentre sec i calent.
- Vull que provis l'aigua. Em diu rient.
Començo a moure'm fort per a que em deixi anar però es impossible sortir, ell es molt més fort que jo.
- Siusplau no!! Para!! Crido però ell no s'atura, arriva al costat de la piscina i em mira als ulls. Després em mira victoriós.
- Bon viatge. Sento que diu abans de que el meu cos estralli contra l'aigua freda de la piscina. Surto de l' aigua i veig a l'Eric partint-se el cul, el miro fulminant.
- T'hauries de veure la cara. Surto de la piscina mosquejada i amb sed de venjança. Corro cap a on esta ell i li salto a sobre, fent que els dos caiguem a l'aigua mentres ens abrecem. Quan estem dintre l'aigua ens separem i pugem a la superfície per agafa aire.
- Que cabrona. Em diu ell mirant-me divertit.
- No m'haguesis tirat. Li dic jo girant-li el cap. Sento que es riu.
- Que tonteta que ets. Diu mentres riu. El miro malament
-Jo, tonteta? Ja veuras. Li dic i acte seguit em tiro a sobre d'ell.

Sortim de la piscina, portem més d'una hora i mitja jugant dintre, agafo la meva toballola i em seco el cos , ell fa el mateix  amb la seva.
- Bueno, ara ja m'aniré, en veiem per la tarda? Em pregunta
- Si, es clar, jo ara m'aniré a dutxar. Ell assenteix.
- Molt bé, dons fins desprès. Em diu i em fa un peto a la galta.
- Adeu maco. Li dic i entro a casa. Vaig al cuarto de bany, em preparo la tovallola , em trec el bikini blau que portava i entro a la dutxa. Estic 20 a baix dels xorros tevis d'aigua i llavors surto, m'embolico el cabell amb una tovallola i el cos amb una altre, i surto de la dutxa.
- Ahhh!! Crido quan el veig allà de peu mirant-me.

ESPERO QUE US HAGI ENCANTAT MOLTISSIM US ESTIMOOOO MOLTTT❤💘❤❤❤💋

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now