CAPITOL 31

399 35 5
                                    

- Que coi faràs? Li dic nerviosa
- No ho se. Diu ella i es tapa la cara amb les mans.- soc un desastre.
- Joder si ho ets, mare t'has acostat amb un tio que ni tansols saps qui és i t'has quedat embaraçada. Dic enfurismada.
- Estas enfadada amb mi? Que m'ho pregunti així de sorpresa em fa molta rabia, de que va?
- Es clar que estic enfadada, no se tu però em vas deixar, m'has estat sense parlar, em vas deixar sola quan més et necessitava i ara quan per fi et torno a veure em ves i em diu això, si fos al revés estaria morta.  Dic, sento com m'he posat vermella de l'enfado.
- Ho sento, se que t'he fet mal i que te fallat, però no puc cambiar per molt que vulgui el passat, ha passat el que ha passat, se que no t'agrada pero no hi puc fer res. Tinc ganes de cridar-li de dirli que l'odio però se que després m'enpenediria.
- Estas boja, mare m'en vaig ara no puc parlar estic massa cabrejada.
Dic jo i em giro, surto tan ràpid com puc d' allà, sento a me mare cridant "On vas?" "Enserio que em deixaras així?", però seguiexo el meu camí sense mirar enrere.

- Que està embaraçada?! Sento que cridant tan la Jina com l'Eric.
- Si.... Dic jo a un fil de veu.
- Mare meva, perquè? Pregunta preocupada la Jina.
- Es va acostar amb un tio que ni coneixia borratxa i no va utilitzar protecció i ara està així. Dic jo.- Vaig a l'habitació. Dic i m'en vaig.
Estic molt dolguda, em fa mal la gola, tinc la necessitat de plorar. Les llàgrimes cauen amb velocitat, sento que tinc molta rabia acumulada, pego el coixí un cop rere l'altre.
- Sam... Sento i s'obra la porta.
- Eric. Dic i li salto literalment a sobre. Ell m'abraça i jo ploro.
- Tot passarà. Diu ell. Deu meu el necessito, noto com el necessito. Em separo i el començo a bessar amb intencitat, al principi no reacciona però després em segueix, baixo els llàvis al seu coll deixa-li petits xupetons. Li trec ràpidament la samarreta i l'empuxo al llit. Els dos ens caiem i jo em situo a sobre d'ell, li faig petons per tot el seu pit despullat. Ell em treu la samarreta ràpidament i em gira per a que em quedi a baix, em fa petons per tota la panxa, em venen calfreds però m'encanta la sensació que tinc, li agafo el cinturo del pantalo i el començo a treure quan la seva mà seva em para.
- Estàs segura d'això? Pregunta ell. Estic segura?
- Si. Dic jo estic massa exitada com per pensar amb claretat.
- Crec que hauriem d'esperar, estas malament i això no és la solució, a més vull que la teva primera vegada sigui màgica. Diu ell amb molt carinyo.
- Tens raó. Dic jo, ell em fa un peto al front i surt de sobre meu. Ens posem les nostres samarretes i decidim veure alguna pel·lícula.

Espero que us hagi encantat, volia dir-vos que he arrivat a 2k de vistes i era per donar-vos les gràcies, estic molt agreidaaa, us estimoo moltissimmm.



LOVE YOU❤

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now