CAPITOL 22

419 35 1
                                    

Agafo una maleta que tinc guardada per casa i hi poso roba, poso moltes samarretes i pantalons, a més de roba interior, poso material d'higiene com ara el respall de dents, la pasta, el respall, desodorant, colonia,etc... Poso també el meu ninot, el Milu. El milu és un gosset de peluix que em va donar el meu pare quan jo apenes tenia dos anys, desde llavors sempre dormo amb ell. 
Agafo el caregador del mobil, agafo llibres que tinc com ara after, tota la col.lecció de "you" i la chica invisible de blue jeans.
Un cop esta tot posat ja a la maleta la tanco i surto de casa tamcany amb clau. El cotxe de la mare de l'Eric m'està esperant a la porta, m'apropo i quan estic ja apunt d'obrir la porta surt la Jina, amb un somriure tendre a la cara, s'apropa a mi i m'abraça fort.
- Que tal reineta? Diu al deixar-me anar. Jo somric tristement i amb aquest gens ha entès que podria estar millor. Ella em somriu dolcement i m'agafa la maleta, va al maletero i la guarda allà dintre, llavors el tanca i em fa un gens per a que pugi al cotxe, pujo i miro enrere, em donc compte de allà està l'Eric i em saluda tímidament amb la mà, jo el corresponc també tímidament, llavors puja la Jina i jo em giro en davant, el camí cap a casa de l'Eric se'm fa llarg, la Jina no para de parlar de les seves coses, jo cada frase que diu assenteixo però enrealitat no se ni de que esta parlant, de tant en tant vaig mirant per el mirallet a l'Eric, mai m'havia fixat de lo guapo i perfecte que és. En alguns moments les nostres mirades han coincidit en el mirallet, però jo ràpidament la he apartada.

Arrivem a casa de l'Eric, baixem del cotxe i entrem.
- Carinyet, ja tens preparada l'habitació, dormiras al xostat de l'Eric però en un altre matalas. Merda, merda,merdaa, haurem de dormir en la mateixa habitació, que incomodo deu meu. En realitat odio que una cosa que avans em donava igual ara sigues incomodo.
Assenteixo i porto la maleta a la seva habitació. La obro en el que ara serà el meu llit i començo a guardar les meves coses en espais que trobo per les estanteries. Guardo roba interior a dalt de tot per a que no es vegi massa, poso samarretes a la del mig i patalons a la de baix, agafo el pijama i el poso a baix del coixí del meu llit, mentres vaig fent reprodueixo música al meu cap, la qual vaig cantant en veu baixa.
- ejjem. Salto del que m'he espantat quan l'he sentit.
- Ostia Eric m'has espantat. Li dic frustrada.
- Ja ho se, perdona. Diu rient, jo em poso de morros i ell riu més fort i quan per fi se li passa l'atac de riure parla:
- Et porto el teu necesser al lavabo? Em pregunta netejant-se les llàgrimes del que ha rigut, la veritat esque no entenc perquè s'ha rigut tant, només m'he espantat, no és res de l'altre mon. Li donc el meu necesser i ell surt de l'habitació, segueixo ordenant les coses quan veig un quadre, m'hi acosto per veure'l millor, l'agafo i l'analitzo. En el quadre surten la mare i el pare del Eric amb ell de petit i desprès a l' altre costat esta me mare,  el meu pare i jo de petita, estem tots somrient, estem tots feliços, com anyoro aquest sentiment quan estic amb ells, ara tot s'ha anat a la merda.
- Estas plorant? Abans de que pugui contestar el seu cos ja m'està abraçant

Espero que us hagi encatat us estimooo, love youuuu❤❤

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now