CAPITOL 34

372 30 4
                                    

Dedicat a: anna614sala

- La dona del meu pare? Repeteixo quasi sense veu.
- Si. Diu ella amb tranquilitat.
- No,no, aqui deu haver un fallo, a passat molt poc desde que el meu pare va marxar, és impossible que ja s'hagi cassat. Dic jo ferme. Durant uns minuts hi ha un silenci incòmode, cosa que fa que cada cop em posi més nerviosa.
- Sam... Diu ella quasi xiuxiuejant.- Hauries de parlar amb el teu pare, jo no et puc dir res, ha de ser ell. Diu tristament.
- Em... adeu. Dic i penjo. Quina puta merda, que coi pasa aqui? Perquè m'haurà trucat aquella dona? Perquè el meu pare m'amaga i m'amagava coses. Estic molt furiosa. Tant que sense adonar-me estic trucant al meu pare. Als tres tons l'agafa.
- Sam? Pregunta sorprès.
- Pare! Qui es la Miriam i perque collons m'amagues coses, soc la teva filla tinc dret a saber que coi passa. Dic treien foc de la boca. Noto que es posa nervios ja que no contesta.
- Ens podem veure per a que t'ho expliqui? Dupto un moment però al final acabo cedint.
-Esta bé. Dic
- Et passaré una direcció per whatssap  a les cinc ves cap allà. Em diu ell.
- Vale. Dic jo.
- Adeu petita. Penjo sense acomiedar-me.

Son les quatre i mitja i estic molt nerviosa. Surto de casa del meu millor  amic/ novio. I segueixo la direcció que m'ha enviat el meu pare. Camino uns vint minuts fins arrivar al meu destí. Estic al davant d'una casa, es veu gran, pico i una señora de mitjana edat m'obra.
- La señoreta Sam està aqui. Sento que crida. Entro dintre, la decoració es moderna, tot esta en blanc i negre, hi ha fotografies penjades, en les que surt una dona amb un nen, el nen no se perquè se'm fa familiar.
- Sam. Diu el meu pare baixant per unes escales que hi ha al meu costat.
- Hola pare. Dic jo sense mirar-lo als ulls.
- Seu. Diu assenyalant-me un sofà. Se que et dec una explicació. Diu ell.
Jo simplement assenteixo.
- Mira Sam, fa més de quatre anys que conec a la Miriam, la vaig conèixer al treball, ella tenia marit, però un dia va venir destrossada a la oficina, ràpidament vaig anar a veure que li passava i em va explicar que el seu marit l'havia abandonat. Cada dia anava a se casa a consolarla i a passar temps amb ella, un dia, sense voler- ho vam acabar acostant-nos, i els dos vam veure que ens agradavem, i tenia una relació amb ella a amagades, un dia vaig veure que estimava més a ella que a la teva mare, per molt que em costi dir-ho és la veritat. Així que vaig decidir que el millor que podia fer era anar-me i és el que vaig fer. Espero que no m'odiis molt despres d'això. Diu ell, sincerament m'he quedat sense paraules. No se que dir, primer intento analitzar tot el que m'ha dit el meu pare. Ha estat enganyant a me mare molt de temps. No se si el podre perdonar.

Espero q us hagi agradatt, estic apunt d'arriva a 3k visites😍😍us amooo

LOVE YOU❤

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now