CAPITOL 11

514 38 7
                                    

Dedicat a: LuaSol267 ❤❤❤

Estem tornant cap a me casa, l'Eric m'acompanya però desde que m'ha arribat aquell whatssap del Aroon no m'ha tornat a parlar. Caminem una al costat de l'altre, amb una mica de tensió i un silenci incòmode s'apodera de nosaltres, jo vull trencar-lo però no se ben bé que dir així que guardo silenci.
Per fi arrivem a me casa, obro la porta i entro, per la meva sorpresa l'Eric entra també, la casa també està en silenci, m'acosto a l' habitació de me mare, però veig que no hi és, somric, perquè si no hi es vol dir que ha sortit de casa després de estar bastant sense sortir. Torno on està el meu millor amic, no em mira quan em poso al seu costat, aquesta situació ja m'esta cansant així que per fi trenco el silenci dient-li:
- Escolta, que pasa aqui? Perque de cop m'has deixat de parlar aixi com aixi. Li dic una mica caberjada, ell per fi alça la mirada cap a mi, em mira als ulls, els seus ulls mostren enfado, però ell no diu res. Que no em parli encara em cabreja més, ha estat tot el camí sense parlar-me i no és prou valent com per dir-me perquè.
- M'has sentit? Que coi et passa? Llavors és quan em paro a pensar i crec que he trobat la resposta a la pregunta. - Es per el missatge que m'ha arribat del Aroon, veritat? Em mira als ulls, algo a la seva mirada a cambiat, ja no em mira cabrejat, sino que em mira disgustat, i només per aquest simple fet descobreixo que si que es per l'Aroon que esta així amb mi. El miro jo també disgustat, em fa molta ràbia que s'enfadi sempre que començo ha estar amb un nen que no sigui ell.
- O sigui que estic en lo cert, es per l'Aroon que estas així, no? Li dic jo pujant una muca el to. Ell em segueix mirant, però ara enfadat.
- Dons si es per ell que estic així, algun problema? Diu ell finalment, la seva resposta fa que em cabregi del tot.
- Que si tinc algun problema?! Repeteixo alçant una mica més el to,- Dons ara que ho dius, si, si tinc i molts, no saps la ràbia que em fot que sempre em controlis amb el tems dels nois! Crido jo, sort que no hi ha ningú a casa, perquè segur que si hi hagués algú segur que pensaria que estic boja per cridar tan i això.
- Sam. Diu ell amb una veu més tranquila- Saps perfectament que si et controlo amb el tema dels nois és perquè no vull que et torni a pasar el que et va pasar amb el gilipolles del teu ex-novio. Em diu ell amb sinceritat i preocupació als seus ulls. Ja ho se, ja ho se que no vol que em torni a passar el que em va passar amb aquell idiota, però no tots el nois son iguals. Només recordar al meu ex em rellisca una llàgrima per la galta, la veritat esque és molt dolorós pensar en ell, pensar en que en una temporada vaig arribar a estar molt enamorada d'aquell troç de merda, ja explicaré un altre dia l'història, ara és massa dolorós. De cop sento els dos braços de l'Eric apretant-me fort cap el seu cos, s'ha adonat de que estaba plorant i m'està abraçant, que ese just el que necessito, com sempre ell sap que fer en els meus pijors moments.


ESPERO QUE US HAGI ENCANTAT, VOLIA DONAR A LES GRACIES A TOTA AQUELLA GENT QUE M'APOIA, QUE LLEGEIX, I QUE VOTA I COMENTA, US ESTIMOOOO❤❤

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now