CAPITOL 42

373 29 4
                                    

Obro els ulls lentament I em giro per despertar a l'Eric però quan el vaig a tocar em donc compte de que no ho és, miro el rellotge, son les deu del mati, m'aixeco I vaig a esmorzar. Menjo un par de torades I bec un suc de taronja. On deu estar l'Eric?
Vaig a l'habitació I em vesteixo amb uns pantalons curts I un samarreta, em poso unes vans que tinc. Em faig una cua alta. Agafo el mobil, l'obro I veig 6 trucades perdudes de me mare, les ignoro, em poso els auricular I apreto al play a la meva llista de música, m'agafo unes claus que hi ha a la tauleta de l'entrada, les de repos. Surto de casa I veig que fa un dia precios, el sol calenta I relaxa. Camino per el carrer sense rumb, deixo que els meus peus em guiin, tanco els ulls deixant que els raig de sol em donguin a la cara I que el ritme de la música marqui el meu pas. De cop em donc un cop fort I caic, obro els ulls I miro el causant, veig una noia rossa, d'ulls marrons, amb ulleres, amb pigues, molt maca en la meva opinio.
- Ho sento molt, no mirava per on anava. Diu la noia quan s'aixeca, m'ofereix la mà I jo l'acepto I m'aixeca. - Em dic alexandra, però hem diuen alexa. Diu ella somrient-me timidament.
Li somric.
- Encantada, jo em dic Sam. Dic I ens donem la mà.
- Anava a prendre un gelat a la gelateria que hi ha per aqui a prop, m'acompanyes? Em diu amb una veu molt dolça.
- Es clar que si. Dic jo.

Caminem fins la gelateria mentres parlem alegrament.
- I vius aqui desde sempre? Li pregunto
- No, fa una setmana que estic aquí. Em diu ella
- Ah, que be, podriem quedar un altre dia I t'ensenyo una mica el lloc. Dic jo somrient. Ella em mira I em dedica un somriure molt tendre.
- Si, gracies.
Arrivem a la gelateria I jo em demano un gelat de turro I ella de nata. Ens sentem en una taula. De cop em fixo en la taula del costat I veig a dos nois, molt atractius que ens miren, em poso vermella I els deixo de mirar.
- Alexa, aquells nois ens estan mirant. Dic jo xiuxiguejant. Ella arronsa les espatlles com si no li importes. De cop els dos tios s'aixequen I s'apropen.
- Hola guapes. Diu un dels nois.
-Hola. Dic jo nerviosa, l'Alexa els mira amb mala cara.
- Voleu anar a donar un tomb o alguna cosa. Diu l'altre noi. 
- Si, però no amb vosaltres. Diu l'Alexa I acte seguit m'agafa la mà I m'estira fins a fora la gelateria.
- Que pasa? Li dic jo assombrada per el seu comportament.
- Odio als tios aixi. Diu ella amb expresió de fàstic, cosa que em fa riure.
- Després d'això encara tinc més ganes de tornar a sortir amb tu. Dic jo I veig que es posa vermella, no se perque trobo aquesta noia tan adorable, és raro però mai havia vist a una noia com la veig a ella.

Espero que us hagi encantatttt😚😚😚us estimooo

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now