Sento com les meves galtes es posen vermelles al instant.
- Q-que? Dic jo travant-me de lo nerviosa que m'he posat.
Les seves galtes es posen igual de vermelles.
- Ho sento, s'em ha escapat, esque realment crec que m'agrades molt, en el poc temps que et conec m'has demostrat que es pot confiar amb tu, que ets una persona que val molt la pena, tens un cor tan pur, I a més amb tot el meu respecte deixem que et digui que penso que estas molt bona, I et vull tornar a demanar perdó, se que ara segurament et sentiras incòmoda amb mi i entenc que no vulguis estar més amb mi, ho sento. Diu ella molt ràpidament, realment no se com no s'ha trabat. Llavors em poso a riure I ella em mira confusa.
- Perquè rius? Diu ella confusa.
Jo només ric.
- Vale, rius de mi. Diu ella I baixa el cap. Llavors paro de riure, I m'apropo a ella. Li aixeco el cap pujant-li la barbeta.
-Ei, no reia de tu ni de molt menys, ric perquè realment estic com tu, sento això mateix, però es tot massa confus ja que jo tinc novio, però per alguna cosa sento coses per tu, I no son poques, mai m'havia passat aixo amb una, I tot es massa lio, no se que fer. Dic jo I a ella se li dibuixa un petit somriure.
- Sento posarte en aquesta situació.
Diu I m'agafa la mà.
- Deixa de disculparte. Dic jo I li apreto la mà lleugerament. Les dues ens mirem I ens quedem en silenci, però no és un silenci incomode al revés un silenci ple de sentiments, un silenci que es intens I donaries el que fos per estar aixi tota la vida. Llavors a ella li canvia la cara a i obre una mica els ulls.
- Espera! Diu emocionada- i si ens fem una foto per recordar el moment en el que ens vam obrir la una amb l'altre. Diu ella i treu el mobil.
- Si vale. Dic jo apropant-me a ella, ella desbloqueja el mobil I va a camera, aixeca la mà per a que es vegi bé i quan estem ben situades fa la foto.
- Podem fer-ne una altre? Pregunta ella amb to nervios.
- Si, es clar. Dic jo i em poso bé, i de cop quan està a punt de fer la foto s'acosta tant a mi que sento la seva respiració sobre els meus llavis, el cor em comença a bategar amb molta força, li miro els llavis I sense poder esperar més ajunto els nostres llavis en un peto tendre I sincerament magnific. Sento un clic de foto però me la suda massa, li trec el mobil de la mà i me'l guardo a la butxaca, sense separar els meus llavis dels seus, li agafo la cara amb les mans i obro la boca deixant pas a la seva llegua I ella no tarda en fer-ho. Ens separem per falta d'aire.
- Waw. Dic jo respirant amb força.
- Desde que et vaig coneixer desitjava fer això. Diu.- I ara tinc una foto que sempre em recordara el nostre primer peto. Diu I jo l'abraço.Estem les dues al terra, ella sentada I jo estirada amb el cap a les seves cames, ella m'acricia els cabells, estic massa be ara mateix. Llavors penso amb l'Eric, merda, merda, merda, li he posat les banyes, ai deu meu, soc idiota, però esque realment volia fer-li el peto, haure de parlar amb ell I afrontar les consequences, I si com em llegessin els pensament em sona el mobil I a la pantalleta esta posat el nom d'Eric.
Que us ha semblat? Sabieu que pasaria això? Us agrada? A mi realment si, m'encanta l'alexa, I crec que queda molt be amb la Sam, però tmb m'agrada l'Eric, jajaja a veureee que fareee😂❤ us estimo
Voteuuuu
Comenteu que us ha semblat I compartiuuu❤
YOU ARE READING
NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)
Romancesempre hi ha una mica de veritat en cada "es broma" Sempre hi ha una mica de mentira en cada"no se" sempre hi ha una mica de sentiments en cada"no importa" sempre hi ha una mica de dolor en cada "estic bé" La Samantha ho sap més que ningú, ella semb...