CAPITULO 28

424 28 6
                                    

Em sona el despertado, intento allergar-me per apagar-lo però l'Eric em te abraçada per la cintura i no hi arribo, el so del despertador el desperta i em deixa anar per girar-se i tapar-se el cap amb el coixi. M'aixeco del llit, i vaig al quarto de bany, em miro al mirall. Tinc els cabells molt despantinats, i la meva cara no mostra molta il·lusió, "normal avui comencen les clases", penso. Em pentino el cabell i decideixo deixar-me'l suelto. Em poso una mica de rimel i torno a l'habitació. L'Eric segueix amb el cap a sota del coixi. Agafo un altre coixí que hi ha al llit i li donc al cap amb ell.
- Ah!. Es queixa.- Que fas nena?. Diu ell mig adormit.
- Primer, no em diguis nena i segon, tenim classes, avui comencem. Li dic mentres vaig cap a l'armari a agafar-me la roba. M'agafo uns pantalons negres i el top que em vaig comprar.
- Puta és veritat. Diu ell posant-se les mans als cabells. Jo ric per la seva desesperació.
Surto de l'habitació i vaig al bany un altre cop. Em vesteixo ràpidament i baixo a la cuina. Allà veig a l'Eric ja vestit i esmorzant. M'agafo una torada i me la menjo.
Torno a l' habitació i agafo la motxilla, agafo també la del Eric i li porto.
Ell l'agafa i sortim de se casa.
Fa una mica d'aire ja que el sol a pures penes ha sortit encara.
L'Eric m'agafa la mà i entrellaça els nostres dits, el miro als ulls, ell també em mirant i somriu, cosa que jo també faig, s'acosta a mi i em fa un breu peto als llavis.

Quan arribem al institut veig alla a molta gent, em fixo en els més grans, em sento molt enana al seu costat.
L'Eric i jo entrem a dintre sense fer cas a ningú i entrem al que sera la nostra classe durant un curs sencer.
L'Eric i jo ens sentem al costat en una filera de tres, jo em sento al mig i ell a la meva esquerra. Va entran gent saludo amb qui em porto "mes o menys" i amb qui no els ignoro. Entra la professora i tanca la porta.
- Hola, soc la Professora Teresa, sere la vostra tutora durant tot el curs, m'agradaria que us presen..... La interomp la porta obrint-se briscament de bat a bat.
- Sento arribar tard. Diu el causant, el miro, és un nen ros, d'ulls marrons, alt i prim, és bastant atractiu i té cara de bon nen.
- Perdona com et dius? Li diu la professora enfadada.
- Em dic Nil. Diu ell avergonyit.
- Ves a seure alla. Diu senyalan el meu costat. I que sigui l'últim cop senyoret. Diu molesta.
El Nil ve cap a mi i es senta al meu costat.
- Hola. Em xiuxigueixa, el miro i el somric.
- Hola, Sam, encantada. Dic oferint-li la mà.
- Nil, igualment. Diu i m'agafa la mà somrient.
Noto que els ulls de l'Eric ens miren amb enfado, em giro a mirar-lo i ell gira el cap per no mirar-me



Espero que us hagi agradat.
Sento la tardança, us estimoo😍♥♥♥😍♥😍😍😜

NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now