- Vale, ho farem quan ho estiguis. Diu i m'abraça. M'alegro de que ho hagi entès. Anem tots dos a l'habitació. El meu mòbil i el de l'Eric sonen a la vegada, l'agafo.
- Merda, ja ens han possat al puto grup de classe. Dic sospirant. Ell riu per la meva indignació i jo el segueixo i ric també.- Hola reis! Diu la mare de l'Eric quan entra a l'habitació. M'aixeco i l'abraço.
- Hola. Dic, ella em torna l'abraçada amablement, em separo i ara la va a saludar l'Eric.
La mare de l'Eric baixa a fer el dinar, em sona el mòbil, em truquen
- Si? Dic quan l'agafo.
- Hola Sam. La veu que sento em descoloca.
- Mare... Dic fluixet. L'Eric em mira amb els ulls oberts.
- Si, Sam estas a casa? Pregunta, m'ho pregunta enserio? Com vol que estigui a casa? Si no puc pagar res.
- No, no hi soc, estic a casa de l'Eric, ells em van acollir mentres tu estaves a.... bueno en realitat no se ni on erets. Dic enfadada.
- Sam entenc que estiguis enfadada, pero necessito parlar amb tu. Que vol parlar amb mi? Després de deixar-me quan pitjor estaba?
- Jo amb tu no vull parlar. Dic ferme.
- Ho se Sam però és molt urgent. Diu ella amoinada.
- Si és tan urgent diga-mo ara.
- No puc, és un tema que millor que te'l digui a la cara per no haver confusions. Em comença a preocupar molt, que li deu passar? Deu diners? Esta en perill o està sent perseguida? Ai, perque a mi?
- Quedem d'aqui mitja hora al parc que hi ha al costat de casa nostra. Dic ràpidament.
- Vale, fins després, t'estimo filla. Tallo al sentir aquestes paraules, si m'estima perquè em va deixar i va començar a beure quan més la necessitaba?
- L'aniras a veure? Pregunta l' Eric flipant.
- Si... Dic no molt segura del que faré.
- Vols que t'acompanyi? Pregunta ell amoinat.
- No fa falta tranquil. Dic jo amb un petit somriure. Em mira preocupat pero assenteix.Em passo la mitja hora pensant en el que pot passar, estic molt nerviosa, se que no ho hauria d'estar perquè al fi i al cap es me mare però no ho puc envitar. Vaig cap el parc, em tremolen les mans, l'Eric m'ha dit que qualsevol cosa que el truques, ara mateix el trucaria, els nervis s'estan apoderant de mi.
Arrivo al parc i veig a me mare en el banc, m'acosto.
- Mare... Dic amb dolor. La meva mare em mira i s'em acosta, intenta abraçar-me però em separo.
- Que passa? Dic jo anat al gra, ella em mira decidint si m'ho diu o no, enserio, esperar em mata.
- Va mare, digues siusplau. Dic suplicant.
- El cas esque.... aii, joder que estic embaraçada, em vaig emborratjar en un bar i em vaig acostar amb un tio, no m'enrecordo ni de qui era. Tan bon punt diu això s'em gela la sang, com pot estar embaraçada, que farà? Vaja puta merda.Espero que us hagi agradat!
❤LOVE YOU❤
YOU ARE READING
NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)
Romancesempre hi ha una mica de veritat en cada "es broma" Sempre hi ha una mica de mentira en cada"no se" sempre hi ha una mica de sentiments en cada"no importa" sempre hi ha una mica de dolor en cada "estic bé" La Samantha ho sap més que ningú, ella semb...