CAPITOL 18

427 38 3
                                    

- P...perdó! Diu ell girant-se al veure'm com he reaccionat.
- Que cony fas aquí? Jo creia que t'havies anat. Li dic amb el cor a mil.
- Sí, però a mitat de camí me enrecordat de que tenia el mòbil al teu quarto i he tornat, ho sento... Diu ell d'esquenes.
- Val, quede't aquí, vaig a vestir-me i llavors l'agafes, vale? Dic adeverin
- Sisi. Diu ell també nervios.
Entro ràpidament a la meva habitació y em vesteixo amb uns pantalons curts texans blaus, i una samarreta curta, però no massa, de color negre, em poso les meves bambes negres nike i ja esta, però abans de sortir em pentino una mica els cabells mois amb les mans, ja que el repall esta al bany.
Surto de la habitació amb el mòbil del Eric a les mans, el veig arrepengat a la paret, li entrego el mòbil i ell em somriu nervios.
- Enserio, sento lo de abans. Diu ell arrepentit.
- No passa res, no ho has fet a porposit i a més no has arribat a veure res. Li dic jo nerviosa.
- No... Diu amb to trist i després fa un somriure divertit.
- Idiota. Li dic també rient.
- Bueno.. ara si que si que m'envaig. Em diu i em diposita un petó al front.
- Adeu. Li dic mentres ell s'enva, em diu adeu amb la mà, i als deu segons escolto la porta de l'entrada tancant-se.

Estic anant cap el centre comercial, he quedat amb l'Eric per anar a comprar coses per a l'institut, si heu llegit bé, tornen les clases, de aquí una setmana tornaré a la rutina i a la tortura, resso per què almenys em posin a la mateixa classe de l'Eric.
Arribo allà que son les 17:00h, ell ja esta allà esperant-me a la porta principal. Està amb el mòbil però quan em veu el guarda i s'acosta a mi.
- Llesta per les compres? Diu ell burlon.
- Clar. Li dic sercasticament. Ell riu i entrem.

Son les 20:00h que per fi sortim d'allà. Me comprat una motxilla negre, tot tipus de material escolar, algun conjunt nou per l'insti i un llibre nou que es diu "after". Ho tinc tot guardat dintre la motxilla, em dirigeixo cap a casa, l'Eric ha anat per un altre camí, així que estic sola. Camino ràpid ja que em fa una mica de por caminar sola per el carrer.

Arrivo a casa, i el primer que faig és mirar si me mare ha tornat, però no, ni rastre d'ella, ha saber que coi estarà fent. Deixo la motxilla a la meva habitació, vaig a la cuina i em faig una truita per sopar. Sopo sense ganes i cansada m'envaig a dormir, però abans em poso el pijama. M'estiro al llit i penso, penso en lo rara que estic, que em passa amb l'Eric? No ho entenc, ell no m'agrada,no? No no m'agrada, a qui puc enganyar per molt que ho negui, se que en realitat si que començo a sentir més que amistad per ell.


Espero que us hagi encantat molt, us estimoooo moltissimmmm💘💘💘❤❤💘😍😍💙💙💘💋💋💋


NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)Where stories live. Discover now