Estic estirada al llit escoltant: besos de guerra ,de morat, una canço que m'agrada massa. L'Eric fa poc que s'ha anat i ara estic sola a casa, i així de cop començo a pensar, en ell, en el primer nen del que em vaig enamorar i del primer nen que em va trencar el cor per primera vegada.
Fa un any
- Tia, nose perque noto raro a l'Alex. Li dic a la Paula, la meva millor amiga.
- Asi? Perquè? Em pregunta ella una mica nerviosa.
- No se, ja no em fa tan de cas com abans i tal. Li dic una mica triste.
- Deu ser la teva imaginació. Diu ella, algo en el seu to no em convenç però decideixo no fer-li cas.
- Bueno, per si de cas després parlaré amb ell. Li comunico jo seria.
Ella assenteix nerviosa.
- M'haig d'anar a classe, adeu. Diu ella i sense esperar a que contesti s enva. Jo em quedo allà parada sorpresa per la reacció de la meva amiga, llavors començo amb la busqueda de l'Alex , el meu novio, vaig per el passadís i em trobo amb l'Eric, aquest em saluda i abraça.
- On vas petita? Em pregunta ell carinyosament.
- Estic buscant a l'Alex . Li dic jo amb un somriure una mica fals.
- Molt be, no t'entretinc, ens veiem a la hora de dinar. Em diu ell tornant-me el somriura, s'acomiada amb la mà i s'enva. Busco al meu novio per tot l'insitut però ni rastre d'ell així que opto per sortir a buscar-lo al pati. Estic al camp de futbol, i tampoc l'aconsegueixo veure, llavors decideixo anar a veure a les grades. Arrivo allà i veig una escena que mai m'hagués esperat veure en me vida, noto un dolor intens al pit, i em falta l'aire, no em puc creure el que estic veien, la meva millor amiga i el meu novio liant-se com si no hi hagués un demà. De cop moltes llàgrimes comencen a baixar dels meus ulls, i és llavors quan ells noten la meva presència i paren i es separen. La meva millor amiga o més ben dit ex-millor amiga em mira amb llàgrimes als ulls, mentres l'Alex només em mira sorprès, com si no sàpigues que fer.
- Tia, ho sento moltissim, ho juro, jo et volia fer mal. Em diu ella plorant
- Dons si no em volies fer mal, no has complit el teu objectiu. Dic jo enfadada i decepcionada a l'hora. Miro a l'Alex, ell no diu res.
- I tu que, no diras res?! Li dic jo cridant desesperada.
- Que vols que et digui, tia mai m'has molat, només erets un rotllet per divertirme. El mal que m'ha fet aquesta frase és massa gran, com es pot ser tan ingènua, com he pogut pensar que aquell imbecil estava enamorat de mi com jo estic d'ell, però no només ell m'ha fet mal, sino també la Paula, la persona que pensava que sempre estaria al.meu costat i m'apoiaria, però me equivocat i he estat traicionada per dues persones que eren molt importants per miESPERO QUE US HAGI ENCATAT US AMOOO, VOTEU I COMENTEUU❤❤❤
YOU ARE READING
NO EM VOLIA ENAMORAR DE TU, HO JURO (ACABADA)
Romancesempre hi ha una mica de veritat en cada "es broma" Sempre hi ha una mica de mentira en cada"no se" sempre hi ha una mica de sentiments en cada"no importa" sempre hi ha una mica de dolor en cada "estic bé" La Samantha ho sap més que ningú, ella semb...