Zanim przeczytasz rozdział weź ze sobą chusteczki.
Cristiano POV's :
Dziś jest sobota. Postanowiłem zrobić niespodziankę zarówno mojemu synowi jak i Robertowi. Nie spodziewa się również że mam dla niego specjalną niespodziankę, którą dostanie wieczorem.
Wstaje z łóżka i ubieram na siebie bokserki. Dziś w nocy spałem nago, ponieważ było tak gorąco że pociłem się jak świnia. Spoglądam na Roberta, który śpi tak słodko że nie mam serca psuć mu spania. Po cichutku podchodzę pod drzwi i otwieram je, przekracając klucz w zamku. Zamykam je na klucz, ponieważ ktoś mógłby mnie i Roberta zobaczyć w jednoznacznej sytuacji.
Po wyjściu z sypialni kieruje się na dół do kuchni.
Kiedy znajduje się w kuchni, przeglądam Internet, ponieważ chce zrobić Robertowi polskie śniadanie. Czytam różne artykuły i pisze że jedne to jajka na szynce a drudzy piszą że jajecznica z boczkiem i cebulką. Ostatecznie wybieram jajecznicę bo umiem je zrobić. Wyciągam z lodówki jajka, boczek, cebulę oraz masło. Z szuflady wyciągam drewnianą łyżką oraz z szafki patelnię. Włączam gaz i daje na to patelnię. Dodaje łyżkę masła. Boczek kroję w kostkę, to samo robię z cebulą. Wrzucam na patelnię pokrojony boczek i smażę go. Dodaje do tego cebula oraz trzy jajka. Przyprawiam solą żeby smak był lepszy i mieszam je. Kiedy już było gotowe wykładam na talerz. Robię także herbatę owocową, którą uwielbia oraz rogala. Do tego dżem jagodowy i na koniec mały wazon z jedną różą. Wszystko wkładam na tacę. Biorę tacę i kieruje się do sypialni. Kiedy otwieram drzwi bokiem podchodzę do Roberta. Daje tacę na szafkę obok łóżka i zaczynam go budzić.
- Robert, kochanie, skarbie... - szepcze mu do ucha
- jeszcze pięć minut mamo - mówi z tą swoją seksowną chrypką że znowu jestem twardy.
- Robercik wstawiaj bo twój najseksowniejszy chłopak jedzie do ciebie - mówię
- Ronaldo wiesz że jesteś największym narcyzem świata - odwraca swoją głowę i patrzy się na mnie.
- ja jestem narcyzem. Poza tym skąd wiesz że to ja mówiłem teraz? Hmm? - pytam się go
- jak używasz słowa najseksowniejszy to już wiadomo że to ty - mówi
- prawda ale mam bardzo mocną konkurencję
- ciekawe kogo? - pyta się
- ciebie - nachylam się nad nim i całuje go
- nie wiedziałem że będę twoim konkurentem - mówi po pocałunku
- tak poza tym mam dla ciebie pierwszą niespodziankę - mówię i podaje mu tacę z śniadaniem.
- dla mnie. Dziękuję kochanie nie musiałeś robić tego - mówi
- dla ciebie mógłbym robić codzienne - mówię a kiedy Robert bierze pierwszy kawałek jajecznicy i robi dziwną minę.
- co jest? - pytam się go
- co dodałeś to jajecznicy?
- sól a Co?
- Cristiano zamiast posolić to dodałeś cukru - mówi
- no nie - mówię - przepraszam Robert
- nic się nie stało - mówi - mam jeszcze rogalika i dżem i pyszną.....
- czemu przerwałeś? - pytam
- ponieważ pewna twoja część stoi ci - mówi i wskazuje na moje bokserki, które mają wypuklenie.
- a to. Miałem taki sen, w którym przyśnił mi się mój narzeczony - mówię
- to musiałeś mieć piękny..... - znowu przerywa bo do sypialni wbiega junior.
- Tata! Wujek! - krzyczy i skacze na łóżko, powodując że taca ląduje na ziemię
- śniadanie! - krzyczę i próbuje je złapać - i nie złapałem
- przepraszam nie chciałem - mówi z smutnym głosem
- nic się nie stało - mówię - mam dla was kolejną za kilka godzin pojedziemy w wyjątkowe miejsce.
- jakie tato? - pyta syn.
Jak zawsze jest ciekawski.
- tego nie powiem - mówię - a teraz przepraszam muszę iść do toalety - po tych słowach kieruje się do łazienki.
Ciekawy jestem jaką będą mieli minę jak zobaczą niespodziankę.Robert POV's :
Znowu niespodzianka. Co jeszcze on wymyśli. Mam nadzieję że to coś fajnego.
Kilka godzin później...
Wszyscy jesteśmy prawie gotowi do wyjazdu w pewne miejsce, które wymyślił Cristiano. Ubrałem się dzisiaj w taki luzacki styl.
CZYTASZ
Zakazana miłość - Cristiano Ronaldo/Robert Lewandowski ( Zakończone )
FanfictionCo się stanie, gdy niespodziewanie zakochasz się w narzeczonym swojej siostry? Może to miłość na zawsze lub tylko chwilowe zauroczenie ? Występują tam : - sceny seksu - wulgaryzmy - sceny boyxboy