Q&A (odpowiedzi)

421 14 1
                                    

Oto wasze pytania do bohaterów oraz ich odpowiedzi 😊 :

1. CRISTIANO :

1. Czy pamiętasz coś z wieczoru, w którym zdradziłeś Roberta?

Cr7 : Zanim mi się urwał film, pamiętam że wypiłem wtedy bardzo dużo alkoholu i jakiś chłopak podchodzi do mnie i tyle.

2. Gdy chciałeś popełnić samobójstwo, myślałeś co się stanie z twoim synem?

Cr7 : Myślałem i to dużo. Uznałem, że będzie mu lepiej z babcią niż ojcem, który Non stop popełnia błędy.

3. Myślałeś jak poczuje się twoja matka. Chodzi mi o to, że już córka wyrządziła jej krzywdę.

Cr7 : Myślałem nad tym i wiedziałem, że się załamie. Ale wtedy nie chciałem żyć, ponieważ nie zasługuje na nie.

4. Chcesz założyć rodzinę z Robertem?

Cr7 : Oczywiście, że tak. Co to za pytanie? Chce mieć z nim oprócz Juniora dwójkę dzieci - córkę i synka.

5. Kim jest Liam? Opisz go.

Cr7 : Liam? To najgorsza osoba na świecie.  Gorsza niż moja siostra. Nie dość, że szantażuje każdego, to jest skurwysynem, który psuje związki.

6. Kiedy bierzesz ślub z Robertem?

Cr7 : Już za dwa tygodnie. Tak się cieszę.

7. Wybaczysz Mii to co zrobiła?

Cr7 : Może w dalekiej przyszłości wybaczę jej ale nie teraz.

2. ROBERT :

1. Będziesz wypominał Cristiano jego zdradę, gdy będziecie się kłócić.

Rl9 : Nie wiem. Nie potrafię tego powiedzieć.

2. Czy po zdradzie chciałeś się zemścić na Cristiano w taki sam sposób?

Rl9 : Na początku tak ale szybko zrezygnowałem z tego planu.

3. Chcesz mieć dzieci z Cristiano?

Rl9 : Tak. Chcemy zaadopotować co najmniej dwójkę dzieci.

4. Czujesz coś do James'a?

Rl9 : Co??? Oczywiście że nie. Kto zadał takie pytanie? O już wiem kto. Marco. Jak go kurwa dopadnie to skręce mu kark.
5. Jaki jest Cristiano w łóżku?

Rl9 : Zajebisty. Kurwa on powinien się nazywać Bóg seksu.

6. Kiedy dowiedziałeś się, że nie będziesz chodził, jak się czułeś wtedy?

Rl9 : Na początku byłem załamany ale dzięki wsparciu rodziny zaakceptowałem swoją sytuację.

7. Gdzie pojedziecie na miesiąc miodowy?

Rl9 : Nie mam pojęcia. Cristiano mówi, że to niespodzianka. Oby to nie były Hawaje, bo go zabije.

3. JUNIOR :

1. Jak się czujesz mając dwóch ojców?

Jr : Nie wiem. Trochę dziwnie. Ale akceptuje sytuację, w jakiej się znalazłem.

2. Jak zareagowałeś, kiedy Robert tak nagle zniknął?

Jr : Trochę zaniepokoiłem się. Myślałem że wróci ale tak nie było?

3. Jaka jest twoja mama?

Jr :  Nie wiem. Mój tata mówił, że mama nas opuściła, kiedy ja się urodziłem.

4. Kochasz wujka Roberta?

Jr : Tak. To najlepszy wujek na świecie!! Sorry wujku Luis.

5. Chcesz mieć kota czy psa?

Zakazana miłość - Cristiano Ronaldo/Robert Lewandowski ( Zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz