Bill i Hermiona⚡

3.3K 67 11
                                    

Hermiona miała wszystko o czym mogła marzyć... Wojna się skończyła, ona ukończyła Hogwart z wyróżnieniem, dostała się na wymarzony staż do profesor McGonagall, miała chłopaka...

Hmm , chłopaka.... William Weasley, rudowłosy , błękitnooki, starszy od niej o dziewięć lat...

Jak to się zaczęło?

Profesor Dumbledore wysłał ich oboje na misję do Jaskiń Merlina. Mieli odnaleźć zwoje z potężnymi zaklęciami ukrytymi w kilometrach tuneli.

Zajęło im to dwa miesiące, przez ten czas zbliżyli się do siebie... co więcej Hermiona zakochała się w nim.

-Kochasz mnie?- zapytał Bill zdziwiony.

-Ja wiem, że możesz mieć mnie za gówniarę i...- nie dokończyła bo przerwał jej namiętnym pocałunkiem.

-Jesteś dla mnie ważna- przyznał patrząc jej głęboko w oczy- Kocham cię...

I tu powinien nastąpić Happy end... powinien ... Niestety Bill musiał wracać do Egiptu. Miał wrócić za miesiąc.... Przez pierwszy tydzień rozłąki pisywali do siebie codziennie, lecz w drugim tygodniu rudowłosy zamilkł. Hermiona nie wiedziała co się stało.

Miała nadzieję, że wszystko wyjaśni się w dniu jego powrotu. Tłumaczyła sobie , że jego listy ginęły, może sowy które miały przesyłać jej wiadomości gubiły się....

Hermiona patrzyła w lustro. Jej włosy dostały dziś sporą dawkę zaklęć, dzięki czemu nie sterczały w każdą stronę. Ubrała niebieską sukienkę, bo wiedziała, że to jego ulubiony kolor... Czekała...

William przesłał tylko krótką wiadomość, w której napisał, że ma niespodziankę...

Gryfonka od rana nie mogła znaleźć sobie miejsca. Za chwilę w Norze miał zjawić się Bill! Nie widziała go od miesiąca!

-Już jest!- krzyknęła podekscytowana Pani Weasley z kuchni.

Hermiona szybko zbiegła na dół, chcąc przywitać się z rudowłosym, niestety nie pozwoliła jej na to... blond piękność stojąca obok niego.

-Poznajcie Fleur- odezwał się Bill przytulając kobietę.

-Witać!- francuska uśmiechnęła się słodko- Miło poznać!

-Fleur uczy się dopiero angielskiego - wytłumaczył rodzinie - Ale idzie jej wspaniale!

Cała rodzina spojrzała szybko na Hermionę która nie poruszyła się od wejścia tej dwójki do Nory.

-Miło cię poznać - wyszeptała , po czym pokręciła gwałtownie głową, zamknęła oczy, po czym je otworzyła, lecz nic nie pomogło. Blondynka nadal stała w ramionach jej Billa. Nie mogąc tego wytrzymać, obróciła się i szybko ruszyła spowrotem do sypialni Ginny.

-Kim ona być?- usłyszała jeszcze pytanie Francuski.

-Koleżanka Rona- odpowiedział obojętnie Bill , czym sprawił że jej serce zamarło. Szybko zatrzasnęła za sobą drzwi.

-Silencio! - mruknęła i rozpłakała się cicho.

Nie mogła uwierzyć, że zapomniał o niej, że wszystko co zdarzyło się między nimi to nic nie znaczący etap w jego życiu...

-Mionka?- usłyszała zaniepokojony głos Ginny, która zjawiła się obok niej- Nie płacz.

-Nie mogę przestać- wyznała załamującym się głosem - Miałam nadzieję, że on...

-Nie wiem jak on mógł się tak zachować!- powiedziała rudowłosa wściekle- Ona za ciebie?

-Nie dziwię mu się- wyszeptała Hermiona stając przy oknie. Właśnie w tym momencie do ogrodu wyszedł Bill z blondynką.

Miniaturki | Harry Potter part IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz