အပိုင္း-၄

2.8K 168 5
                                    

အမုန္းသင့္ ဧကရာဇ္ (အပိုင္း-၄)

@@@@@@@@@@@@@@

~ေသစမ္း.. ညာတာေတာင္မွ အစ္ကိုၾကီးနဲ႔ မလြတ္ဘူး..~

'အဲ့တာ ဟုတ္တယ္.. သူက ငါ့ရဲ႕ အစ္ကိုၾကီး..... လိုပဲ ငါ့ကို သေဘာထားတာေလ.. အဲ့တာေျပာတာ အဲ့တာ.. ငါ့အေဖက သူ႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ရတာေလ.. အဲ့လို.. အဲ့လို..'

~ဟူး!!.. ငါ ဒီနားကေန ျမန္ျမန္သြားမွပါ..~ ညာထားရသည့္ ဒုကၡက ေခၽြးေတြပါ ထြက္လာျပီး.. မသိမသာျဖင့္ ေခၽြးေတြကို သုတ္ေနမိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ထိုေနရာမွ ခ်ာခနဲ လွည့္ထြက္လာေတာ့ ေရွာင္ခ်ီက လက္ကို ဖမ္းဆြဲလိုက္ျပီး..

'ေရွာင္နန္.. ငါ ျပန္သြားျပီးရင္ မင္းကို လာေတြ႔မယ္..'

ထိုေနရာမွ ျမန္ျမန္ ထြက္သြားလိုစိတ္သာ ျဖစ္ေနတာမို႔.. ဆတ္ခနဲ ေခါင္းညိတ္လုိက္ကာ ထိုေနရာမွ လွည့္ေျပးလာခဲ့မိသည္။ လွည့္ထြက္လာျပီးမွ ထိုနန္းေဆာင္ အတြင္းသို႔မင္းၾကီးနန္းေဆာင္မွ အေခၚလြတ္သည့္ နန္းတြင္းအရာရွိ တစ္ဦးက ဝင္လာကာ..

'မင္းတို႔ကို မင္းၾကီးက အေခၚလြတ္တယ္..'

မယ္ေတာ္က ေရွာင္ခ်ီအား.. လက္မွ ဆြဲကိုင္ကာ.. ထိုနန္းတြင္း အရာရွိ ေနာက္သို႔ လိုက္သြားရ၏။ မယ္ေတာ္၏ လက္မွ တစ္ဆင့္ စိုးထိတ္ေနမႈကို ေရွာင္ခ်ီ ခံစားေနရသည္။ ေပ်ာင္းမင္းၾကီး၏ နန္းေဆာင္ အတြင္းသို႔ ဝင္လာခဲ့ျပီးမွ.. မယ္ေတာ္က ေပ်ာင္းမင္းၾကီးအား ဒူးတုပ္ကာ.. သူ႔ကိုပါ ဒူးေထာက္ေစလ်က္..

'မင္းၾကီးကို အရိုေသေပးပါတယ္..'

စကားသံက မတူတာေၾကာင့္ ေပ်ာင္းမင္းၾကီး၏ စိတ္ထဲတြင္ တစ္မ်ိဳး ျဖစ္သြားေသာ္လည္း..

'ေနျမဲတိုင္း ေနေစ.. မင္းတို႔ေတြက ဒီအမွတ္တံဆိတ္ေတာ္ကို ဘယ္လို ရခဲ့တာလဲ ငါကိုယ္ေတာ္ကို ေျပာျပႏုိင္မလား..'

'ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးမတို႔ ေသေဘးေၾကာင့္ ေျပးလႊားေနမိစဥ္မွာ မိန္းကေလး ကေလးငယ္ တစ္ဦးက ေပးခဲ့တာပါ..'

ေၾကာက္လန္႔ ေနသည့္တိုင္ သမီးေတာ္ သုနန္ ေျပာျပထားေသာ အေၾကာင္းရာႏွင့္ ထပ္တူညီေနျခင္းေၾကာင့္.. ေပ်ာင္းမင္းၾကီး စိတ္ထဲတြင္ ဘဝင္က်သြား၏။ ထို႔ေနာက္တြင္မွ..

အမုန်းသင့်ဧကရာဇ် (The Hated Emperor)Where stories live. Discover now