အပိုင္း-၁၈

1.5K 102 0
                                    

အမုန္းသင့္ ဧကရာဇ္ (အပိုင္း-၁၈)

@@@@@@@@@@@@@@

'ညီလာခံ သိမ္းမယ္!!'

ညီလာခံ သိမ္းျပီးသြားျပီ ဆိုမွ ခ်န္ရွန္႔ သက္ျပင္းခ်လုိက္မိသည္။ မင္းၾကီးက အသက္ဆယ့္ငါးႏွစ္ဆိုတာနဲ႔ မလိုက္ေအာင္ အာရံုစူးစုိက္မႈ အားေကာင္းျပီး တိက်စြာ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္တာပဲ၊ သတ္ ဆိုတဲ့ အမိန္႔က လြဲရင္ေပါ့ေလ။

ညီလာခံမွ ဆင္းလာျပီးေတာ့ အမတ္မင္းေတြ အုပ္စုဖြဲ႔ စကားေျပာေနမွာကို ၾကိဳသိေသာ္လည္း မယ္ေတာ္၏ နန္းေဆာင္သို႔သာ ဦးတည္လ်က္ သြားလုိက္မိေတာ့သည္။ မယ္ေတာ္က ပန္းေတြကို ဓားျဖင့္ ျဖတ္ေနရာမွ သူ႔ကို ျမင္ေတာ့

'မင္းၾကီး ညီလာခံမွာ ဦးရီးေတာ္သံုးကို ခြင့္လြတ္ေပးလုိက္တဲ့ ကိစၥကို ၾကားပါတယ္'

'မယ္ေတာ္ သားေတာ္ အမ်ားၾကီး ရင့္က်က္ဖို႔ လိုေသးတယ္လို႔ ေတြးမိလား'

သူ ေမးလုိက္တာကို မယ္ေတာ္က ခပ္ဖြဖြေလး ျပံဳးလိုက္ျပီးမွ ထိုင္ေနရာမွ ထလိုက္ျပီး

'သားေတာ္ကို ရင့္က်က္ဖို႔ လိုတယ္လို႔ မယ္ေတာ္ တစ္ၾကိမ္မွ မေတြးမိခဲ့ဖူးဘူး ဒီေန႔ ဆိုရင္ မင္းရဲ႕ ခမည္းေတာ္ ကိုယ္တိုင္ မလုပ္ႏုိင္ခဲ့တာကို သားေတာ္က ေျဖရွင္းႏုိင္တယ္ ပထမဦးဆံုး မိဖုရား က်ဴးရင္ကို သတ္ေစျပီး မင္းဆီက ခြင့္လြတ္မႈကို ရယူဖို႔ မေတာင္းဆိုဖို႔နဲ႔ မင္းက အမတ္မင္းေတြ ဦးရီးေတာ္ေတြထက္ အာဏာၾကီးမားတယ္ ဆိုတာကို အရင္ဆံုးျပသတယ္ ေနာက္ေတာ့ မင္းရဲ႕ ဦးရီးေတာ္သံုးကို ခြင့္လြတ္ခ်င္တာက မင္းရဲ႕ဆႏၵေတြပါလို႔ ေျပာဆိုျပီး ေသေစခ်င္တာက တျခားဦးရီးေတာ္ေတြပါ ဆိုတာကို ထင္ျမင္ေစတယ္ ေနာက္ျပီးေတာ့ မင္းရဲ႕ ဦးရီးေတာ္ေတြ ဆီက တပ္သားေတြကို ဦးရီးေတာ္သံုးနဲ႔ လဲလွယ္ဖို႔ အဲ့လို အၾကံဉာဏ္ကို မင္းေတြးႏိုင္မယ္လို႔ မထင္မိဘူး မင္းၾကီး ထက္ျမက္လွပါတယ္'

'မယ္ေတာ္က ခ်ီးက်ဴးလြန္းေနပါျပီ'

'ဒီေန႔ မယ္ေတာ္ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ေနတာ မင္းရဲ႕ ခမည္းေတာ္ မရွိေတာ့ မင္းရဲ႕ မ်ားျပားလွတဲ့ မယ္ေတာ္ေတြက နန္းေတာ္ျပင္ ထြက္ေနဖို႔ ေတာင္းဆိုၾကတယ္ သူတို႔ ေတြးတာလည္း မွန္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ အေနာက္နန္းတြင္းၾကီးက ရုတ္တရက္ၾကီး တိတ္ဆိတ္သြားတာက်ေတာ့ ညေရာက္မွာေတာင္ စိုးရိမ္ရတယ္'

အမုန်းသင့်ဧကရာဇ် (The Hated Emperor)Where stories live. Discover now